Promedica24 Zobacz profil firmy

Zarobki
5 / 5
Warunki umowy
5 / 5
Jakośc obsługi
5 / 5
Dopasowanie oferty
5 / 5
Liczba oddziałów
5 / 5
16 lipca 2015 21:25

Rekrutacja, bluzgi, ban! Moderator

19 lipca 2015 09:04
hej, hej, ja tez pracuje w Promedica 24 , jakby ktos chcial sie podzielic informacjami o tej firmie zapraszam....
28 lipca 2015 19:14
Muszę uczciwie pochwalić firmę za pomoc medyczną, w niedzielę zglosiłam problem do ubezpieczyciela idzisiaj już po wizycie, bezgotowkowo:)to na plus. Chociaż i tak zamierzam się rozstać:(
20 sierpnia 2015 21:15
Do Anglii szukają opiekunek ,przeszkolą,podpiszą umowę i pracy nie ma.Po co dalej szukają opiekunek ,jak nie zapewnili pracy tym ,które czekają przeszkolone od czerwca.Czy to praca dla tych którzy szkolą i biorą dotacje za szkolenia.Jest to informacja z pierwszej ręki.
02 września 2015 20:58 / 2 osobom podoba się ten post
Ja pracuję w Promedice od 1,5 roku. W sumie jestem zadowolona, chociaż wolałabym mieć płacony pełny ZUS. Zarobki dość niskie jak na taką pracę i w porównaniu z konkurencją. No są uzależnione od stopnia znajomości języka, co jest dyskusyjne, ale w innych agencjach jest podobnie. Opieka koordynatorów ok. Też mam szczęście, bo nie trafiam na osoby totalnie leżące. Myślę jednak o zmianie agencji właśnie ze względu na zarobki.
04 września 2015 20:29
BasiekR

Ja pracuję w Promedice od 1,5 roku. W sumie jestem zadowolona, chociaż wolałabym mieć płacony pełny ZUS. Zarobki dość niskie jak na taką pracę i w porównaniu z konkurencją. No są uzależnione od stopnia znajomości języka, co jest dyskusyjne, ale w innych agencjach jest podobnie. Opieka koordynatorów ok. Też mam szczęście, bo nie trafiam na osoby totalnie leżące. Myślę jednak o zmianie agencji właśnie ze względu na zarobki.

Basia.Jeśli znasz komunikatywnie niemiecki,to negocjuj podwyżkę.Jeśli nie ,to zmieniaj firmę ,gdzie możesz prawdopodobnie zyskać.Powodzenia .
06 września 2015 21:54