Na wyjeździe #4

03 stycznia 2014 17:08
ryba

Ivanilia, to już... prawie 20. Niewiele zostało. Też bym chciała być w Berlinie. Jeździłam kiedyś,gdy był mur, później kilka razy po zjednoczeniu. Ostatnio byłam rok temu (gościnnie, mam tam znajomą). Ale ciężko "dostać" stellę w Berlinie.

A ja kiedyś czytałam ze najgorsi Niemcy sa w Berlinie,nigdy nie byłam więc nie wiem.
03 stycznia 2014 17:10
Malina

A ja kiedyś czytałam ze najgorsi Niemcy sa w Berlinie,nigdy nie byłam więc nie wiem.

bo to z NRD sa oni nie lubia Polakow
03 stycznia 2014 17:11
Malina

A ja pracuję w Berlinie od ponad roku i muszę Ci powiedzieć,że to prawda ( chociaż obecna moja podopieczna jest wyjątkiem od reguły ;):):):):))
03 stycznia 2014 17:14
Nie wiem. Moja znajoma jest w wieku mojej mamy(koleżanka z liceum). Ma syna, dwie synowe( w tym jedna lekarka), znajomych, w większości starsi państwo- wszyscy byli bardzo sympatyczni i mili. Ale, może coś w tym jest, bo oni wszyscy mieszkali w dawnym Berlinie Zachodnim. Dawny przyjaciel znajomej jest "ze wschodu" i on już jest mniej sympatyczny i taki "bardzo niemiecki.
03 stycznia 2014 17:14 / 1 osobie podoba się ten post
A ja słyszałam ,ze Niemcy z południa nabijają się z Niemców z pólnocy,i podejrzewam,że to prawda. Kiedyś powiedziałam córce pdp,że na południu jest o wiele lepiej bo ludzie sa milsi niż tu,ale miała minę...:):)
03 stycznia 2014 17:18 / 1 osobie podoba się ten post
ivanilia40

A ja słyszałam ,ze Niemcy z południa nabijają się z Niemców z pólnocy,i podejrzewam,że to prawda. Kiedyś powiedziałam córce pdp,że na południu jest o wiele lepiej bo ludzie sa milsi niż tu,ale miała minę...:):)

ci z NHW i polnocy nie lubia  tych z Bawarii.a na Bawarii cudowni serdeczni ludzie sa troche do nas podobni charakterologicznie ale tylko troch...zaczynalam tam kariere i dzieki serdecznosci ich nie poddalam sie chociaz nieraz chcialam uciekac..
03 stycznia 2014 17:57 / 1 osobie podoba się ten post
mleczko47