Forum
Wzajemna pomoc

Bezsenność

02 listopada 2012 23:57
Ja nie mogę spać od tygodnia, jadę do domu we wtorek!!!
03 listopada 2012 22:55
Ja tez mam problemy ze spaniem :( Biore regularnie 2 tabletki nasenne o nazwie Stilnox .
03 listopada 2012 22:58
Miałam problemy z zasypianiem,kiedy zaczynalam prace w Niemczech,teraz spie bez problemow.Chyba tego typu problemy powoduje stres.
04 listopada 2012 14:56 / 2 osobom podoba się ten post
Kaya: Stilnox to bardzo silny lek uzależniający, który stosuje się doraźnie, przez krótki okres czasu, albo okazjonalnie.. Jeżeli łykasz te prochy w takich dawkach, i do tego regularnie.. to już wiem skąd Twoje "zaburzenie percepcji"..

Z dobroci serca radzę, odstaw te leki..
04 listopada 2012 15:01
Ja mam problemy ze snem , ale dlatego , że nie mam propozcji pracy a rachunki trzeba płacić .Niestety. I szukam I szukam , pewnie kiedyś znajdę.Pozdrawiam
04 listopada 2012 15:09
Neta, wiem ze to silne tabletki bo jak je odstawilam na jakis czas to juz absolutnie nie moglam zasnac na tabletkach "ziolowych" bez recepty. Nie mam zadnych zaburzen percepcji.
04 listopada 2012 15:27
Chyba jednak trzeba , ale tak kawe naławe.
04 listopada 2012 15:32 / 1 osobie podoba się ten post
Kaya - działania niepożadane= Najczęściej występują: senność, biegunka, nudności, ból i zawroty głowy. Rzadko obserwowano: zaburzenia pamięci (niepamięć następcza), koszmary nocne, niepokój nocny, zespół depresyjny, zaburzenia świadomości, zaburzenia percepcji, podwójne widzenie, drżenie, niepewny chód oraz upadki. W badaniach klinicznych z zastosowaniem zolpidemu nie obserwowano zespołu odstawienia, nawrotu bezsenności czy rozwoju uzależnienia po zaprzestaniu stosowania leku. W przypadku stosowania leków nasennych lub uspokajająco-nasennych, dłuższego niż kilka tygodni, obserwuje się niekiedy zmniejszenie ich skuteczności. Stosowanie leków uspokajająco-nasennych może prowadzić do rozwoju uzależnienia psychicznego i fizycznego (ryzyko zwiększa się proporcjonalnie do stosowanej dawki oraz czasu leczenia, jest większe u osób z uzależnieniem od alkoholu lub leków). U pacjentów, u których doszło do rozwoju uzależnienia, po nagłym odstawieniu leku mogą wystąpić objawy zespołu odstawienia (ból głowy, bóle mięśni, lęk, napięcie psychiczne, niepokój, splątanie, drażliwość, a w ciężkich przypadkach również derealizacja, depersonalizacja, nadwrażliwość na bodźce, drętwienie i mrowienie kończyn, omamy i napady drgawkowe). Ponadto po odstawieniu leku może wystąpić bezsenność z odbicia, której mogą towarzyszyć takie reakcje jak zmiany nastroju, niepokój, lęk. Stosowaniu leków sedatywno-nasennych (szczególnie u pacjentów w podeszłym wieku) mogą towarzyszyć reakcje paradoksalne (niepokój, pobudzenie, drażliwość, agresywność, urojenia, koszmary senne, omamy, psychozy, nieadekwatne zachowanie i inne zaburzenia zachowania) - w takich przypadkach należy przerwać leczenie.
Jak na młodą osobę to bierzesz sporą dawke ,nire boisz sie ze juz jestes uzależniona>?

Ja mam problem ze snem odkad mam dzieci-tj,od 29lat ani razu nie udalo mi sie przespac calej nocy bez budzenia,tzn budze sie minimum 2-3razy niezaleznie od tego czy na siusiu czy nie ..To juz tyle lat ,ze sie przyzwuyczailam,nie bralam zadnych lekow,czasem robie sobie melissę jak jestem jakos bardziej zmeczona ,ale rzadko bo mi nie smakuje.Nie mam zaufania do farmakologii w tej kwestii,raz z powodu mozliwosciu uzaleznienia a dwa ktos w rodzinie mojej probowal w ten sposob samobojstwo popelnivc i moze ja dlatego tak na nie na te piguly?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Percepcja
04 listopada 2012 15:40
Oj spore doświwiadczenie. Podobnie jak u mnie. Mam 41 lat dzieci dorosłe niby,18, i 20 . Imprezy , rodzic nie śpi, mam kota dachowca. Wchodzi i wychodzi , kiedy chce. Mam psa owczarka niemieckiego , domowy , aż za bardzo . jak mu za gorącą to idzie na dwór i mnie budzi . Więc pełen etat , jak bym miała małe dzieci. O i ostatnio córka doastała na urodziny małego pieska , który jak zje po 18 to o 3 nad ranem chce siku . Supper..... Co!!!
04 listopada 2012 16:36
Kasia63, nie mam zadnych z tych zaburzen nieporzadanych. Koszmary nocne mam od lat , wiec to akurat nie jest od tych lekow zalezne. Melisa i inne ziolka do picia bleeee , nie im Leben
04 listopada 2012 16:47
kaya-ja ci tylko wrzucilam opis tych dzialan z ulotki-swoja droga ,że ty sie uzaleznienia nie boisz??????

04 listopada 2012 17:10
kasia63, gosiek i inne nocne marki szczerze wam współczuję tego wstawania w nocy , ja to jestem śpioch do potęgi - jak nie muszę wstawać tak jak dziś to mogę spać całą noc i jeszcze do 12 w południe, miałam zawsze problem zeby do dzieci w nocy wstać teraz dzieci dorosłe (22córka,21 syn) i wstają wcześniej niż ja, dlatego teraz wybieram takie miejsca gdzie nie trzeba w nocy wstawać , chociaz tu gdzie teraz jestem 3 dni temu musiałam 4 razy wstawać i chodziłam do mojej podopiecznej jak lunatyk - )))
04 listopada 2012 17:47
Ja wstaje do toalety minimum 2 razy, a frau min 5 razy :/// Ja jestem nocny czlowiek, najchetniej buszuje w nocy , a w dzien spie. Typowy kot. Gosiek, fajnie rozpuscilas swoja zwierzyne. U mnie to samo. Kot spi na srodku lozka, a ja z boku ( tak ze jeden falszywy ruch i spadam na podloge) albo na kanapie , bo warczy jak sie klade kolo niego !!
04 listopada 2012 17:53
Hej!Doris! Ja też do dzieci nie wstaję , ale...Uwielbiam zwierzęta ,czasem mysle ,ze bardziej niż ludzi, bo są wdzięczni za każdy gest ,skierowany w ich stonę .Każde mruczenie kota czy , szturchanie noem , psa daje ci poczucie , bycia potrzebnym , nadal....
04 listopada 2012 18:09
Gosiek_, ja mam tak samo !!!! Ile masz lat`?? podejrzewam 40 .
Napisz odpowiedź
Portal używa cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką cookies.