Refleksyjnie o życiu

27 października 2017 21:21 / 2 osobom podoba się ten post
margaritka59

Na ślubach składa się gwarancję dożywotnią, a robi się z niej terminowa , czyli do awarii. W razie awarii okazuje się , że gwaracja była wystawiona na inny " produkt "

27 października 2017 21:25 / 6 osobom podoba się ten post
margaritka59

Na ślubach składa się gwarancję dożywotnią, a robi się z niej terminowa , czyli do awarii. W razie awarii okazuje się , że gwaracja była wystawiona na inny " produkt "

Ukryte wady fabryczne to istna plaga w dzisiejszych czasach.
27 października 2017 21:34 / 1 osobie podoba się ten post
kasia63

Ukryte wady fabryczne to istna plaga w dzisiejszych czasach.

Wiem coś o tym...Czekam na uznanie reklamacji...
27 października 2017 21:36
Nie czekaj tylko działaj :D
27 października 2017 21:37
Darko

Nie czekaj tylko działaj :D

Niestety w Sądzie nic nie zadziałasz wcześniej Kolego...
27 października 2017 21:39
Długo zostało? Życzę polubownego rozstania.
27 października 2017 21:48
Darko

Długo zostało? Życzę polubownego rozstania.

do połowy stycznia...już niedługo...
27 października 2017 22:28 / 5 osobom podoba się ten post
opiekun.5

Wiem coś o tym...Czekam na uznanie reklamacji...:-)

Gwarancja bywa nieuznana, jeżeli produkt był użytkowany niezgodnie z instrukcją. To oczywiscie nie dotyczy rozwodów- one zawsze są uznawane. 
28 października 2017 13:26
margaritka59

Gwarancja bywa nieuznana, jeżeli produkt był użytkowany niezgodnie z instrukcją. To oczywiscie nie dotyczy rozwodów- one zawsze są uznawane. 

A jeśli ten produkt psuł się co rusz i nie chciał, by go "naprawiono"... kto wtedy odpowiada za gwarancje dane wcześniej?...
28 października 2017 13:43 / 1 osobie podoba się ten post
opiekun.5

A jeśli ten produkt psuł się co rusz i nie chciał, by go "naprawiono"... kto wtedy odpowiada za gwarancje dane wcześniej?...:-)

Producent?:):):)
28 października 2017 13:45 / 1 osobie podoba się ten post
kasia63

Producent?:):):)

Obydwoje Producenci dawno odeszli...pozostał produkt z felerami, które nie miał chęci poprawiać, by funkcjonować dobrze...
28 października 2017 14:15 / 3 osobom podoba się ten post
opiekun.5

A jeśli ten produkt psuł się co rusz i nie chciał, by go "naprawiono"... kto wtedy odpowiada za gwarancje dane wcześniej?...:-)

Nie ma gwarancji na zawsze.
Jeśli produkt psuł się "co rusz" i nie nadawał się do naprawy, trzeba ten produkt zamienić na inny. 
Ale nie ma pewności, że owa nienaprawialna wada, nie powróci ze zdwojoną siłą w tym, co nowe.
Obecne produkty nie są już tak dobrej jakości, bowiem producenci zakładają jedynie krótki okres przydatności. 
28 października 2017 14:25 / 1 osobie podoba się ten post
Knorr

Nie ma gwarancji na zawsze.
Jeśli produkt psuł się "co rusz" i nie nadawał się do naprawy, trzeba ten produkt zamienić na inny. 
Ale nie ma pewności, że owa nienaprawialna wada, nie powróci ze zdwojoną siłą w tym, co nowe.
Obecne produkty nie są już tak dobrej jakości, bowiem producenci zakładają jedynie krótki okres przydatności. 

Racja. Zmieniły się priorytety...nie te docelowe a raczej te ekskluzywne na teraz i już... a potem zmiana i tak kilka razy...
28 października 2017 14:29 / 8 osobom podoba się ten post
tak ,dla refleksji:)dla wszystkich:)
28 października 2017 14:30
opiekun.5

Racja. Zmieniły się priorytety...nie te docelowe a raczej te ekskluzywne na teraz i już... a potem zmiana i tak kilka razy...

Twoja była to Menopauza ?