Promedica24 Zobacz profil firmy

Zarobki
5 / 5
Warunki umowy
5 / 5
Jakośc obsługi
5 / 5
Dopasowanie oferty
5 / 5
Liczba oddziałów
5 / 5
09 grudnia 2012 16:14
ciekawa jestem dlaczego pielęgniarka - rozumiem , ze pielęgniarka z uznanymi w Niemczech uprawnieniami . No ale jak ma takie uprawnienia to bez Promedici znajdzie pracę 8 godzin dziennie za 6000 zł . Natomiast jeżeli Promedica ma zamiar zatrudnić jako opiekunkę osób starszych polska pielęgniarkę - niestety bez uznanych w Niemczech uprawnień - ale po to aby wykonywała np zastrzyki insulinowe , , zmianę opatrunków przy odleżynach lub tp - to Promedica namawia do popełnienia przestępstwa a to jest karalne . Powinno się takie fakty , iż pracodawca w zakresie obowiązków opiekunki umieszcza wykonywanie zabiegów , na które dana osoba nie posiada uprawnień - zgłaszać w try miga do prokuratury .
09 grudnia 2012 16:36
Aniutka taka kwota przyciaga,zglosi sie chetna do pracy to zaraz ze strony Pr24 bedzie tak: jezyk za slaby,doswiadczenie za krotkie i wszystko zrobia zeby tych 6 kolek nie zaplacic a noz widelec zgodzi sie taka delikwentka za mniejsza kase pracowac? oj przydalby sie ktos zeby im utarl nosa.....tylko jak to zrobic?
11 grudnia 2012 11:39
Dorotea a jakie niby doświadczenie liczy się w Promedice? ja mam 6 lat pracy za sobą jako opiekunka w Polsce i to wogóle nie bylo brane pod uwagę,tylko tym niemieckim się kierują ,zeby dac jak najmniej zarobić..Pracowalam w polskim domu opieki i wszystkie choroby wieku podeszlego znam ,a poza tym nie umiem pracować bez zaangażowania,ale co ich to wszystko obchodzi -byle biznes się kręcil-śmiem twierdzić ,ze tu wcale nie chodzi o dobro pacjenta,ani tym bardziej pracownika., tylko o kasę!
11 grudnia 2012 13:47