Witam na formu. Od kwietnia br., czyli jestem zupełnie zielona na zagranicę, choć w Polsce opiekowałam się starszymi osobami. Co 2 miesiące mam nową podopieczną. Firma w której się zatrudniłam jest z Polski, jak do tej pory dobrze funkcjonuje (tak mi się wqydaje), niema problemu z płatnościami, wyjazdami. Wszystko na czas, z preferencjami w wyborze podopiecznej, można powiedzieć super. Nurtuje mnie jednak jeden problem, które przewija się na forach, to delegacje. Jestem wysyłana przez firmę polską, płatności mam na polski rachunek, w złotówkach. W końcu jestem zatrudniona w polskiej firmie, podpisałam umowę. W całych tych płatnościach nie mogę znaleźć kwot za delegację. Czyżby doliczali mi do wypłaty?Nie zgadzałoby mi się to z kwotą umowy!Może niemam prawa do delegacji z jakiś powodów, chociaż pracuję jako opiekunka polskiej firmy poza Polską? Czy może ktoś mi pomóc w wyjaśnieniu tej kwesti, być może miałabym dochodzić swoich praw firmie a może wszystko jest dobrze. Pozdrawiam forumowiczki