Sprzęt rehabilitacyjny

16 października 2015 19:42
Założyłam nowy temat, ponieważ nie mogę odnaleźć pokrewnego tematu, a sprawa b. pilna !  
Kochani, doradźcie proszę jaki kupić wózek inwalidzki dla mojej "mamuśki" ?  
Naczytałam się różnych porad w internecie i dalej jestem zielona ((( 
1. Mamuśka mieszka w bloku na II p. (więc powinien być w miarę lekki). 
2. Jest osobą szczupłą, Jej waga nie przekracza 50 kg. 
3. Wózek ma służyć na spacery o każdej porze roku, prowadzony przez drugą osobę, ale .... jeśli "mamuśka" będzie w danym momencie na tyle silna,
to wózek ma służyć jej również jako wsparcie w chodzeniu /ma zastąpić dotychczasowy rollator/. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
16 października 2015 19:50
Jeśli temat już "gdzieś" istnieje, to proszę Moderatora o wybaczenie i przeniesienie mojego pytania na "właściwe tory".
16 października 2015 20:48 / 2 osobom podoba się ten post
Opiekun Janusz już dawno tu nie zagląda, no może cichaczem, cienię sobie jego doświadczenia, ale nie mam z nim kontaktu : mail, skype, żadnego.
Pewnie duzo dziewczyn ma z Januszem kontakt, więc moja prośba : czy któraś z Was może przekazać Januszowi wiadomość, że proszę o doradztwo
w /w sparwie. Mój profil jest udostępniony. Nie tylko dla Opiekuna Janusza, ale również dla Wszystkich z propozycjami jak kupić wózek inwalidzki, ale również z rozsądnymi uwagami co do wyboru. 
________________________________________
Berdi, wiem, że część może być refundowana i o to mi też chodzi

16 października 2015 22:16 / 1 osobie podoba się ten post
bieta

Założyłam nowy temat, ponieważ nie mogę odnaleźć pokrewnego tematu, a sprawa b. pilna !  
Kochani, doradźcie proszę jaki kupić wózek inwalidzki dla mojej "mamuśki" ?  
Naczytałam się różnych porad w internecie i dalej jestem zielona ((( 
1. Mamuśka mieszka w bloku na II p. (więc powinien być w miarę lekki). 
2. Jest osobą szczupłą, Jej waga nie przekracza 50 kg.