Powitajki przy kawie 56

08 stycznia 2020 06:13 / 13 osobom podoba się ten post
    Witam się pieknie i zacznę zaraz narzekanie...Rany boskie,po co ja juz wczoraj przeniosłam sie na sofe do salonu ?! Wysprzatałam sypialnie,zmieniłam pościel dla zmienniczki no i postanowiłam juz nie psuć tak ładnego wygladu (ale ja głupia ) i poszłam spać na jednoosobową sofę.Nie dośc,że w nocy ze trzy razy szukałam kołdry na ziemi,to slizgałam sie po tej skórze razem z kocem-summa summarum-jestem niewyspana i obolała.Teraz łyk porzadnej mocnej a potem zabiore sie za szykowanie jakiegos obiadu.Nadal nie wiem,o której ona będzie.bo jak senior dzwonił,to włączała sie poczta głosowa.No i tylew temacie.Miłej i spokojnej środy Opiekunowo
08 stycznia 2020 06:37 / 13 osobom podoba się ten post
Trzeba wstać, echh...
Tak, lekarz nie będzie czekać...
Dzień dobry
Wszystkim życzę spokojnego dnia, a wyjeżdżającym, czy to z domu, czy to z pracy, życzę szczęśliwej podróży
Zapraszam na kawę
08 stycznia 2020 06:52 / 13 osobom podoba się ten post
Witam w środę. Środa minie - tydzień zginie.
Miłego dnia wszystkim
08 stycznia 2020 07:40 / 13 osobom podoba się ten post
Witam w środę.  Właśnie kawkę  popijam i obmyślam na dziś plan . Co by tu ugotować? I chyba skończy się na ruskich pierogach dla mojego . Trzeba tylko do sklepu wyskoczyć a na dworze siwiutko od mrozu.  Dobrego dnia kochani i trzymajcie się cieplutko. 
08 stycznia 2020 07:57 / 13 osobom podoba się ten post
Dzień dobry Opiekunkowo  dzisiaj w planie mam drobne zakupy zobaczymy cóż to za nowe promocje w Cactusie  miłego dnia kochani 
08 stycznia 2020 08:50 / 13 osobom podoba się ten post
Dzień dobry wszystkim
Milego spokojnego słonecznego dnia     zatem pyk po dla potrzebujacych,
udanych zjazdow
i jeszcze bardziej udanych nowych pdp 
i supersanego urlopu w PL 
 
08 stycznia 2020 08:51 / 14 osobom podoba się ten post
Heloł ludu pracującyJuż z busa przyjechał o czasie b.sympatyczny młody mężczyzna .Jedziemy w 3 jedna koło mnie :dość nawiedzona i na dodatek wraca do domu po 3 dniach nerwowa bo nie zarobiła .Prawie do końca ze mną pojedzie ale z drugiej jej strony siedzi inna pani może z nią złapie lepszy kontakt Słyszę że pani lubi sobie,, mięskiem porzucać"typu h...p... .Mam skuchawkiMiłego dnia rodacy 
08 stycznia 2020 08:55 / 12 osobom podoba się ten post
Dzien dobry -  nic pozytywnego nie moge napisac oprocz tego, ze deszcz pada . Rakiety lataja.miedzy Iranem  a Irakiem , ukrainski smolot pasazerski uległ  awarii i spadl  175 osob zginelo .Czas spokoju minął  bezpowrotnie .A czasy w.ktorych dzien rozpoczynal sie muzyczka juz chyba nie wrócą  .Pomimo tego glowa do gory i do przodu .Dobrego , spokojnego dnia zycze 
08 stycznia 2020 09:25 / 14 osobom podoba się ten post
Cześć wszystkim. U mnie szaro, buro i ponuro. Rano potrzebuję trochę czasu żeby się poskładać ale dziadek jest bezproblemowy więc mam czas na to. Ale miałam sen  No nie kto inny, tylko Donek Tusk mi się śnił. Wyraźnie widziałam jego twarz, patrzył na mnie i mówił "o już wróciłaś"  Nie wiem skąd miałam wrócić i nie wiem, horror to był czy bajka ? 
Cholera w domciu nie miewam takich snów. Mam żałować ?? 
08 stycznia 2020 09:28 / 11 osobom podoba się ten post
Dzień dobry ,słońce świeci, plusowo na termometrze, w domu ciepło i aż trudno uwierzyć w to, że gdzieś na świecie rozszalały się tragedie,ludzie giną i przeżywają dramaty ,o czym wspominała Mleczko, a teraz oglądam w telewizji. 
Mimo tych smutnych wiadomości, życzę wszystkim przyjemnego, słonecznego dnia  
08 stycznia 2020 10:03 / 8 osobom podoba się ten post
Mycha

Cześć wszystkim. U mnie szaro, buro i ponuro. Rano potrzebuję trochę czasu żeby się poskładać ale dziadek jest bezproblemowy więc mam czas na to. Ale miałam sen :zaskoczenie1: No nie kto inny, tylko Donek Tusk mi się śnił. Wyraźnie widziałam jego twarz, patrzył na mnie i mówił "o już wróciłaś" :hihi: Nie wiem skąd miałam wrócić i nie wiem, horror to był czy bajka ? 
Cholera w domciu nie miewam takich snów. Mam żałować ?? :bezradny:

Ale fajny sen
Niedawno miałem taki dziwny sen... Mignął mi w nim niejaki Zbyszko Ziobro(wski)  Czyżby zapowiadałoby mi to jakieś problemy z.... wymiarem? 

 
08 stycznia 2020 10:31 / 9 osobom podoba się ten post
Wszystkim dzień dobry.
Wcześniej była dyskusja o ręcznikach hotelowych. Pracowałam w DE w drogim hotelu, gdzie najfajniejsze, miękkie i duże były ręczniki basenowe. I trzeba było co jakiś czas dokładać nowe, bo jakoś znikały... Albo sprzątałam pokój, gdzie po wyjeździe gości nawet papier toaletowy nie został- wszystko zabrali, szampon, mydła, różne pierdółki higieniczne w koszyczku. Zazwyczaj dokładało się to, czego brakowało, tu od zera trzeba było uzupełnić...
 
08 stycznia 2020 10:32 / 9 osobom podoba się ten post
Slonko zostawcie prosze w spokoju.
A moze ono tez ma grafik? A moze na spontanie robi? Hee? I co?
Nikt go nie broni wiec ja musze JA
A na slonko, zeby wyszlo proponuje zaspiewac 3x : tekst: 
Sloneczko nasze dzisiaj wstalo i w takim bardzo zlym humorze, ze nawet swiecic mu sie nie chcialo bo mowi ze zimnoooo na dwooorzeee.
Lecz gdy piosenke uslyszalo zza wieelkiej chmuury zaraz wyszlo i nam radosnie zaswieeciilooo
Ref:2x
Hej sloneczko nasze rozchmurz buzie bo nie do twarzy ci w tej chmurze
Sloneczko nasze rozchmurz sie
bo pracowac z toba bedzie lzej hej
   
 
P. S- jesli nie wyjdzie (u mnie zawsze dziala) znaczy ze marne z was piosenkareczki i slabe talenty i nie wylezie   
08 stycznia 2020 10:34 / 8 osobom podoba się ten post
Szaro , buro i ponuro a wczoraj pięknie świeciło słońce. Pdp smarkoli się lekko- mam nadzieję , że na tym poprzestanie. Zaatakuję dziś rosołkiem - katar 
Dobrego dnia wszystkim życzę .
08 stycznia 2020 10:36 / 5 osobom podoba się ten post
Clio

Slonko zostawcie prosze w spokoju.
A moze ono tez ma grafik? A moze na spontanie robi? Hee? I co?
Nikt go nie broni wiec ja musze JA :nerwowy:
A na slonko, zeby wyszlo proponuje zaspiewac 3x : tekst: 
Sloneczko nasze dzisiaj wstalo i w takim bardzo zlym humorze, ze nawet swiecic mu sie nie chcialo bo mowi ze zimnoooo na dwooorzeee.
Lecz gdy piosenke uslyszalo zza wieelkiej chmuury zaraz wyszlo i nam radosnie zaswieeciilooo:radosc:
Ref:2x
Hej sloneczko nasze rozchmurz buzie bo nie do twarzy ci w tej chmurze
Sloneczko nasze rozchmurz sie
bo pracowac z toba bedzie lzej hej
:radosc1:  :radosc1: :yahoo:
 
P. S- jesli nie wyjdzie (u mnie zawsze dziala) znaczy ze marne z was piosenkareczki i slabe talenty i nie wylezie :wystawia jezyk1: :gwizdanie: 

O mateńko Clio- co Ty nam tu zalecasz jakieś metody dla grzecznych dzieciejów stosować 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności.