IwoniaDzień dobry, fajnego dnia dla Wszystkich.
Cześć

Parę słów odnośnie tego o co wczoraj pytałaś.
Przejrzałam 5 umów z różnych agencji i faktycznie nie ma w nich zapisów o 2 godzinnej przerwie. W jednej jest zapis, że przerwa w ciągu dnia ma trwać nieprzerwanie i nie ma obowiązku w tym czasie sprawowania opieki nad podopiecznym

Co do tej przynaniej 2 godzinnej przerwy w pracy w ciągu dnia to w wielu ogłoszeniach jest to zaznaczone a nawet w niektórych miejscach jest dzień wolny od pracy lub 2 wolne popołudnia, które powinny nam przysługiwać ale wiadomo jak to jest. Zawsze rozmawiając o zleceniu można zapytać jak to wygląda z czasem wolnym i poprosić, żeby to było ujęte w poleceniu wyjazdu.
Ważny jest zapis o 40 godzinnym czasie pracy w ciągu tygodnia. Zawsze w razie większych wymagań rodziny lub podopiecznego można się tym zapisem podeprzeć. Ten zapis jest chyba w umowie z każdej agencji. Warto sobie takie zapisy podkreślić, zakreślić, żeby później w razie potrzeby nie szukać. Dla mnie też istotny jest zapis, że w razie wymagania od nas przekroczenia 40 godzinnego tygodnia pracy należy to niezwłocznie zgłosić zleceniodawcy. To chyba na tyle. Jakbyś miała jeszcze jakieś pytania to pytaj. Jak masz możliwość to ustaw w profilu maila, wtedy łatwiej się będzie z Tobą skontaktować. Ustawić możesz tylko przy pomocy laptopa, komputera
