E-book - tytuly, wymiana, informacje

09 stycznia 2014 09:38 / 3 osobom podoba się ten post
Proponuje zamieszczac tutaj informacje o posiadanych tytulach ksiazek jakie posiadacie, poszukiwane tytuly, wymiana itd.
09 stycznia 2014 09:53
Fajny temat, może obok tego inf. o czytnikach z jakich korzystacie i chwalicie. Ja właśnie zamierzam kupić i nie mogę się zdecydować. Kindle jest anglojęzyczny i właśnie z tego powodu go nie chce, wolałabym deutsch. Jak to jest z tym menu językowym w czytnikach? Jestem zielona w tym temacie.
09 stycznia 2014 10:01 / 2 osobom podoba się ten post
jagoda_12

Fajny temat, może obok tego inf. o czytnikach z jakich korzystacie i chwalicie. Ja właśnie zamierzam kupić i nie mogę się zdecydować. Kindle jest anglojęzyczny i właśnie z tego powodu go nie chce, wolałabym deutsch. Jak to jest z tym menu językowym w czytnikach? Jestem zielona w tym temacie.

Ja uzywam aplikacji ALDIKO w tablecie, jest w jezyku polskim
09 stycznia 2014 10:14
jagoda_12

Fajny temat, może obok tego inf. o czytnikach z jakich korzystacie i chwalicie. Ja właśnie zamierzam kupić i nie mogę się zdecydować. Kindle jest anglojęzyczny i właśnie z tego powodu go nie chce, wolałabym deutsch. Jak to jest z tym menu językowym w czytnikach? Jestem zielona w tym temacie.

Kindle ma oprogramowanie niemieckie {tez}, ja mam tak ustawione.
09 stycznia 2014 10:17
zosia_samosia

Kindle ma oprogramowanie niemieckie {tez}, ja mam tak ustawione.

Tego nie wiedziałam, to by mnie urządzało. Dzięki! :)
09 stycznia 2014 11:33
Czy ktos ma na ebooku cos do nauki niemieckiego? Jak cos to jestem chetna
09 stycznia 2014 11:37
Ja tez jestem chętna,najlepiej w formacie MOBI :)
09 stycznia 2014 15:01 / 1 osobie podoba się ten post
Kindle na amazonie można kupić za 49 euro , bez kosztów wysyłki tylko na terenie DE
09 stycznia 2014 15:27 / 1 osobie podoba się ten post
jagoda_12