Heart24 Zobacz profil firmy

Zarobki
0 / 5
Warunki umowy
0 / 5
Jakośc obsługi
0 / 5
Dopasowanie oferty
0 / 5
Liczba oddziałów
0 / 5
30 stycznia 2015 13:08
esmeralda

Wszystko sie zgadza ja jestem wlasnie na tych warunkach od dwoch tygodni.  Stawke mam troszke wieksza ale reszta sie zgadza. Daj znac jak juz bedzie miala zlecenie
 

Maszeruj do regulaminu! Moderator

30 stycznia 2015 13:36
Heart24 i Herz24 to ta sama agencja?? .
01 lutego 2015 19:25
zosia_samosia

Heart24 i Herz24 to ta sama agencja?? .

Z tego co się orientuję to tak, po prostu zmienili nazwę z angielskiej na niemiecką.
10 marca 2015 16:13
Szybko dostajecie oferty ja czekam od końca stycznia i nie dzwonią....
18 kwietnia 2015 18:48 / 4 osobom podoba się ten post
nowa262

Szybko dostajecie oferty ja czekam od końca stycznia i nie dzwonią....

Dziwne. Do mnie dzwonią regularnie, teraz jak jestem w DE też. Przede wszystkim nie czekaj biernie, tylko weź sprawy w swoje ręce i sama do nich zadzwoń. Jeśli wysłałaś tylko formularz, to mogłaś im gdzieś umknąć w papierach. Trzeba się przypominać agencjom-wszystkie tak robimy jak szukamy pracy, a dzwonią sami zazwyczaj wtedy kiedy praca już jest i człowiek jej nie szuka ;).
18 kwietnia 2015 19:27 / 1 osobie podoba się ten post
nowa262

Szybko dostajecie oferty ja czekam od końca stycznia i nie dzwonią....

dokładnie jak slonecznie pisze- sama sie przypominaj, babki w biurach maja młyn
18 kwietnia 2015 21:37
nowa262

Szybko dostajecie oferty ja czekam od końca stycznia i nie dzwonią....

Jest wiele roznych firm.Poczytaj opinie na forum i aplikuj
27 grudnia 2015 17:15
Witam , chcę aplikować do nich , poznam więcej aktualnych opinii . Pozdrawiam
27 grudnia 2015 18:09
aisakm

Witam , chcę aplikować do nich , poznam więcej aktualnych opinii . Pozdrawiam

Ja, co prawda byłam z nimi w kwietniu, ale chyba mają w miare ciągłośc ofert- dzwonili kilka razy:) Firma, w miare, jak wiekszośc:)
27 grudnia 2015 19:16 / 1 osobie podoba się ten post
Moja Mama pojechała z nimi z podstawowym niemieckim. Na razie jest wszystko ok. Dzwonią, sprawdzają czy wszystko w porządku, co do kasy to jeszcze nie wiemy ;)
05 maja 2016 01:25 / 1 osobie podoba się ten post
Kochani, dajcie znać koniecznie jak z wypłatami-czy dostaliście na czas?
Gocha-minęło kilka miesięcy,napisz czy Twoja mama dostała na czas i w wcześniej ustalonej kwocie.
Ja chcę z nimi wyjechać,ale,wiadomo,najpierw potrzeba zasięgnąć języka.
05 maja 2016 10:50 / 1 osobie podoba się ten post
Tak jak ustalono tak było, wypłata na umowie do 15-tego, ale 14 już zawsze była. Z tym, że oferty z podstawowym niemieckim niestety często bez neta.
05 maja 2016 13:48
Dzięki za cenne info:)
08 stycznia 2017 10:18
Witam dziewczyny,czy mogę kilka podpowiedzi na temat firmy Hart 24,rekrutorka pani Anna Ann TAKIE ma Fb.
08 stycznia 2017 10:19
przepraszam Heart 24 i placa srednia krajowa.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności.