Samolot

05 listopada 2021 13:39 / 4 osobom podoba się ten post
Cześć!
Po kilku niemiłych doświadczeniach z busami, postanowiłam przerzucić się na samolot i była to świetna decyzja. Jest mi o tyle łatwiej, że mam działalność.
Z ciekawości zapytam: w firmach widać coś, żeby się zmieniało, jeśli chodzi o wybór środka transportu czy nadal tylko busy wchodzą w grę?
 
05 listopada 2021 13:45 / 2 osobom podoba się ten post
opiekunkoland

Cześć!
Po kilku niemiłych doświadczeniach z busami, postanowiłam przerzucić się na samolot i była to świetna decyzja. Jest mi o tyle łatwiej, że mam działalność.
Z ciekawości zapytam: w firmach widać coś, żeby się zmieniało, jeśli chodzi o wybór środka transportu czy nadal tylko busy wchodzą w grę?
 

Mnie nawet pozwolono pieszo. Ake tylko na piśmie.
05 listopada 2021 14:04 / 5 osobom podoba się ten post
Ja jeżdżę od lat pociągiem. O wiele wygodniej i szybciej. 
05 listopada 2021 14:41 / 6 osobom podoba się ten post
opiekunkoland

Cześć!
Po kilku niemiłych doświadczeniach z busami, postanowiłam przerzucić się na samolot i była to świetna decyzja. Jest mi o tyle łatwiej, że mam działalność.
Z ciekawości zapytam: w firmach widać coś, żeby się zmieniało, jeśli chodzi o wybór środka transportu czy nadal tylko busy wchodzą w grę?
 

Nie narzucają Ale z samolotami to tez nie jest tak świetnie a dojazd na lotnisko a odprawa a w końcu z lotniska tez trzeba dojechać do Seniorów? To trwa .Myślę że wlasny środek transportu lepszy tylko trzeba przekalkulować czy się opłaca ewent .po drodze w drodze powrotnej kogoś dokoptować z zaznaczeniem ze Tirem nie wracasz ???i bagaznik nie z gumy ?
05 listopada 2021 18:49 / 5 osobom podoba się ten post
opiekunkoland

Cześć!
Po kilku niemiłych doświadczeniach z busami, postanowiłam przerzucić się na samolot i była to świetna decyzja. Jest mi o tyle łatwiej, że mam działalność.
Z ciekawości zapytam: w firmach widać coś, żeby się zmieniało, jeśli chodzi o wybór środka transportu czy nadal tylko busy wchodzą w grę?