Powitajki przy kawie 69

14 marca 2022 11:30 / 7 osobom podoba się ten post
tina 100%

Witam poniedziałkowo . Pogoda piękna i forsacja zaczęła kwitnąć ?.
Na dobrą wróżbę dla wszystkich ?. Dzień dobry.

Właśnie zauważyłam , że u sąsiadów na ogródku też forsycja już zakwitła 
U mnie na ogrodzie to tak dopiero w kwietniu kwitną forsycje . Trzeba więc będzie trochę poczekać ,ale wczesne tawuły może już niedługo zakwitną .
14 marca 2022 11:52 / 6 osobom podoba się ten post
Kika67

Dusiu nie odbieraj tego tak personalnie  
Pytanie chyba nie do mnie powinno być skierowane . Życzę Ci cierpliwości i absolutnie jest to Twoja sprawa gdzie pracujesz i z kim .Przyznam się jednak szczerze że dziwię się bardzo tym co pracują  z agresywnymi osobami .Firma i rodzina jest daleko i im babka ,guza "nie nabije  .

Ja pracuję z agresywna podopieczna , od końca 2018 roku . Inaczej się pracuje , trzeba o kopułkę zadbać ,  przerwy ,  inne zajęcia.  
Dusia koleżankę zmieniała . I co ,? Też nie powiedziała . Z tego co Dusia pisze. 

14 marca 2022 11:56 / 8 osobom podoba się ten post
Kika67

Dusia nie jest tam pierwsza opiekunką .
Mam nadzieję , że tak jest (co do męczennicrwa).Pisze to tylko dlatego , że też jakieś dwa lata temu miałam taką sytuację . Myślałam ,że 4 tygodnie jakoś da się przetrzymać ,byłam 10 dni . . Jeszcze od firmy usłyszałam , że przy poprzedniej opiekunce było wszystko w porządku czyli dziadek agresywny nie był  Zmienniczka przyznała się , że był ale w rozmowie prywatnej  .Jak firma potrąciła mi za podróż ,to już skontaktować z nią się nie mogłam .Pomijam fakt , że o mało co dziadek mi głowy nie rozwalił doniczką tarasową i suma sumarum został zabrany do psychiatryka po tym jak sąsiad zadzwonił po policję słysząc odgłosy kolejnej awantury .
Jak ktoś chce ryzykować to jego sprawa :bezradny: