02 sierpnia 2022 16:12 / 4 osobom podoba się ten post
Drogie opiekunki i Panie dające zlecenia z tej firmy,sprawdzajcie i róbcie aktualizację o stanie podopiecznych.Jesli ktoś miał 2lata temu 88 lat to siłą rzeczy teraz ma 90.Czasu się nie zatrzyma.Dwa lata dla starszej osoby to bardzo dużo z chodzącej osoby może się stać leżącą w łóżku.Panie z firmy macie nie aktualne dane .Panie opiekunki nie informują firmy że się coś zmieniło .Jedzie się do osoby poruszającej się samodzielnie a okazuje się że trzeba dźwigać.
02 sierpnia 2022 17:17 / 7 osobom podoba się ten post
gosiako,
zgadza się, ale problem dotyczy wielu agencji. Nie zawsze profil podopiecznego jest aktualizowany. Z jednej strony jakieś zaniedbania, z drugiej jednak i poniekąd nasza wina, tzn ogólnie opiekunów. Wiadomo, że nie wszystkich. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o stan podopiecznego. To nie agencje powinny się dopytywać, jaki jest aktualny stan, ale my powinniśmy, o ile stan ten uległ pogorszeniu, poinformować agencję. Tak, żeby następny opiekun zdawał sobie sprawę, na jaką sztelę się wybiera. Ja zawsze informuję agencje, obecnie Veritas, jak wygląda sytuacja na miejscu. Również wiek uściślam, bo nieraz z wielu agencji miałem odmienne informacje, niż te, które zastałem na miejscu.
02 sierpnia 2022 18:00 / 5 osobom podoba się ten post
Powiem tak, że często miałam taką sytuację , że dawałam info agencji o tym co rzeczywiście zastałam na miejscu. No niestety agencje też nie są bez winy bo nie uwzględniają nowych danych i potem kolejna pani / pan jest zdziwiony , że co innego jest a co innego ma od agencji . Dlatego yeteaz raczej pisze żeby mieć potem gdzieś potwierdzenie tych info.
Powiem tak, że często miałam taką sytuację , że dawałam info agencji o tym co rzeczywiście zastałam na miejscu. No niestety agencje też nie są bez winy bo nie uwzględniają nowych danych i potem kolejna pani / pan jest zdziwiony , że co innego jest a co innego ma od agencji . Dlatego yeteaz raczej pisze żeby mieć potem gdzieś potwierdzenie tych info.
Tak jest jak piszesz, ja to samo.Kilka dni po przyjeździe widzę już czy to co mi przedstawiono zgadza się z tym co zastałam.Jak nie to siadam z rodziną Pdp.i pokazuje(często oni zapisują).Tu z powodu wymiany córka chciała mieć czarno na białym, żeby osobiście porozmawiać z Opiekunka która przyjedzie i przedstawić jej to zlecenie.Ja powiedziałam stanowczo, że niem.posrednik nie jest od pitolenia przy kawce tylko od sprawdzenia zlecenia i stanu Pdp.bo za to bierze prowizje.Oboje z PSP.przyznali rację.Niech tylko spotkam ta babe to jej powiem swoje.Jade na zlecenie na 1go z innej firmy na skoczka 2tyg.za stała opiekunkę i potem licząc że będą ok.moge dalej współpracować..Zobaczymy, czas pokaże..Ale jestem teraz konkretna i mecze pytaniami, bo od tego paniusie w biurze są żeby udzielać info.Jak czuje,że ktoś jojcy to wiem że kombinuje (musi z nagonki wyszarpac premie).Mówię, że chce tel.do rodziny Pdp.zeby dopytac o szczegóły.Kreca..?, to im dziękuję!
gosiako,
zgadza się, ale problem dotyczy wielu agencji. Nie zawsze profil podopiecznego jest aktualizowany. Z jednej strony jakieś zaniedbania, z drugiej jednak i poniekąd nasza wina, tzn ogólnie opiekunów. Wiadomo, że nie wszystkich. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o stan podopiecznego. To nie agencje powinny się dopytywać, jaki jest aktualny stan, ale my powinniśmy, o ile stan ten uległ pogorszeniu, poinformować agencję. Tak, żeby następny opiekun zdawał sobie sprawę, na jaką sztelę się wybiera. Ja zawsze informuję agencje, obecnie Veritas, jak wygląda sytuacja na miejscu. Również wiek uściślam, bo nieraz z wielu agencji miałem odmienne informacje, niż te, które zastałem na miejscu.
Miałam dokładnie takie same sytuacje. I to niestety, niejeden raz. :(
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnego działania witryny (cookies niezbędne) oraz tworzenia usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb (cookies opcjonalne – możesz na nie wyrazić zgodę). Klikając w ustawienia dowiesz się więcej lub zmienisz preferencje urządzenia, z którego korzystasz. Szczegółowe informacje znajdziesz również w naszej polityce prywatności.
Pliki cookies w Opiekunki24.pl
Dostosuj zachowanie naszej strony do własnych preferencji
Wymagane
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach. Są one zazwyczaj ustawiane tylko w odpowiedzi na działania podejmowane przez użytkownika, które sprowadzają się do zapytania o usługi, takie jak ustawienie preferencji prywatności, logowanie lub wypełnianie formularzy. Można ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o tych plikach cookie, ale niektóre części witryny nie będą wtedy działały. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych. Zablokowanie tych plików cookie w przeglądarce może skutkować nieprawidłowym działaniem serwisu.
Reklama
Te pliki cookie mogą być ustawiane przez naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Mogą one być wykorzystywane przez te firmy do budowania profilu zainteresowań użytkownika i wyświetlania odpowiednich reklam na innych stronach. Nie przechowują one bezpośrednio danych osobowych, lecz opierają się na jednoznacznej identyfikacji przeglądarki i sprzętu internetowego. Jeśli użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, doświadcza mniej ukierunkowanych reklam.
Personalizacja
Te pliki cookie umożliwiają stronie internetowej zapewnienie większej funkcjonalności i personalizacji. Mogą być one ustawione przez nas lub przez zewnętrznych dostawców, których usługi zostały dodane do naszych stron internetowych. Jeśli użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, niektóre lub wszystkie te usługi mogą nie działać prawidłowo.
Analityka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i źródeł ruchu, dzięki czemu możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej witryny. Pomagają one ustalić, które strony są najbardziej i najmniej popularne i zobaczyć, jak odwiedzający poruszają się po stronie. Wszystkie informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane i tym samym anonimowe. Jeśli użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedził naszą stronę internetową.