Handel naszymi danymi

30 listopada 2013 10:07 / 5 osobom podoba się ten post
Założyłam nowy temat po uprzedniej konsultacji z Moderatorem.
 
Wczoraj na moja komórke polską zadzwoniła pani z firmy z propozycja pracy.Nic w tym nie byłoby dziwnego, gdyby nie pytanie -SKĄD maja mój numer????Nie pracuję z firmami od 2 lat,więc tam moich danych nie ma, a przynajmniej juz być nie powinno,w profilu ,zreszta zablokowanym, jest tylko meil.Odpowiedź-albo na forum jest ktos ,kto podszywa się pod firmę i zbiera nasze dane z postów-często w postach podajemy swoje nr telefonów-a ja podawalam np.przy okazji organizacji zjazdu albo ktoś w jakiś inny sposób pozyskuje i handluje naszymi danymi.
Ponieważnie mogę publicznie podać nazwy firmy,z której do mnie dzwoniono powiem tylko,że nazwa firmy widnieje na forumowej liście-sa dwie firmy o tej nazwie,jedna z siedziba w Gorzowie a druga z dodatkiem "kura" do nazwy głównej -obie na literę P.
Czy ktos z Was miał w ostatnich dniach podobne telefony i jakie jest Wasze zdanie w kwestii handlowania/sprzedawania naszych danych?
30 listopada 2013 10:15
No coz, ja mam profil "otwarty", wiec czesto ktos usiluje sie dodzwonic, maile tez przychodza. Nie blokuje swojego profilu, caly czas zbieram informacje.
Handel danymi - coz, zawsze byl, jest i bedzie ! Nie da sie tego ukrocic z prostej przyczyny, wystarczy gdzies tam w ankietach podac swoje dane i material do sprzedazy gotowy.
Kasiu, nie wierz w to, ze po 2 latach ktos w agencji usunal Twoje dane, one tam sa i beda, bo a nuz w sytuacji awaryjnej zechcesz znowu z nimi wspolpracowac? Tez tak mam, dostaje kartki z zyczeniami, pytania o to, jak mi idzie ...
30 listopada 2013 10:15
Handlowanie naszymi danymi to nie jest niecodzienne zjawisko.Nigdy nie miałam żadnego kredytu,a dostaję ciągle listy na mój adres domowy z różnych banków,również dostaję smsy z różnych firm.Można się denerwować,ale raczej nic nie wskóramy,nawet jakbyśmy chcieli się komuś poskarżyć.
30 listopada 2013 10:23