Mycie okolic intymnych - pytanie głównie do opiekunów

06 września 2014 09:49
oto link do tematu ; 
głównie chodzi o moment  od minuty drugiej i trzydziestej sekundy. Czy to jest prawidłowe mycie? ja myślę że tak. Pytam bo nie mam doświadczenia.
06 września 2014 10:03 / 2 osobom podoba się ten post
Ja nigdy nie korzystałam z takiego sposobu. Korzystam z miski z wodą i jakimś środkiem myjącym, myjki, chusteczek nawilżonych dla niemowląt i papierowych ręczników (jeśli to konieczne). Uginam nogi w kolanach, wkładam stopę PDP między swoją nogę, i używam najpierw nawilżonych chusteczek, później myjki. Na końcu osuszam, i tylko w razie konieczności smaruję Bepanthenem, lub innym podobnym. Nie używam za często bo zmięczają skórę, i więcej z nich szkody niż pożytku.. :D
06 września 2014 10:32 / 2 osobom podoba się ten post
Nigdy nie podmywałam podopiecznych płci obojga taka metodą.To oblewanie wodą jest dobre na filmiku-rzeczywistość taka prosta i małoskomplikowana nie jest.
Poza tym na filmiku pokazana jest tylko mycie-że się tak wyrażę-przodu.A jest jeszcze część druga-czyli pupa.Pacjenta trzeba nietety nieco "pokulać".
06 września 2014 11:00 / 1 osobie podoba się ten post
Poprzęglądalam sobie te filmiki o różnych technikach... Ładnie to wygląda w teorii, praktyka bywa nieco inna. Myśle,że pani na łóżku nie jest sparaliżowana, to zapewne zdrowa osoba, która jest statystką w tych filmikach. Prawdziwie leżaca osoba jest naprawde bezwładna, ta tutaj łatwo sie daje przekręcać na boki itp. Chętnie obejrzałabym filmy instruktażowe z naprawdę bezwładną osobą, w dodatki nieco tęższą. Wtedy jednak nie byłoby to proste i robiące wrażenia lekkiego, jak tu.
06 września 2014 11:42
nie wiem, ja bym się nie odważyła pojechać do mężczyzny (bo to mycie)
. Dlatego nie pomogę.
06 września 2014 11:48 / 3 osobom podoba się ten post
Ja byłam u trzech,ale myli się sami.I zawsze starannie zamykali drzwi łazienki,zebym ich przypadkiem nie podejrzała tacy wstydliwi.
06 września 2014 11:53