Ktoś mi zaproponował takie zarobki

12 września 2014 22:40 / 1 osobie podoba się ten post
Język podstawowy
800 euro
Język komunikatywny
1150 euro
Język dobry
1250 euro
język bardzo dobry
1400 euro
12 września 2014 22:47 / 3 osobom podoba się ten post
marshall.area

Język podstawowy
800 euro
Język komunikatywny
1150 euro
Język dobry
1250 euro
język bardzo dobry
1400 euro

nie wiem, nie znam się, ale jak rozmawiałam przez telefon z babką z agencji to mój język był komunikatywny, natomiast po przyjeździe tutaj stwierdziłam, że...........jest podstawowy hihihi i wyłaczyłam jedną gwiazdkę z profilu :), no cóż.... życie..., ale stawkę jak na pierwszy raz mam dobrą :)))))
 
 
ale jaki rozrzut między podstawowym a komunikatywnym
12 września 2014 22:52 / 3 osobom podoba się ten post
marshall.area

Język podstawowy
800 euro
Język komunikatywny
1150 euro
Język dobry
1250 euro
język bardzo dobry
1400 euro

widze, ze za komunikatywny wszedzie podobnie placa. a za 800 euro nie ruszylabym sie z domu...
12 września 2014 22:54
marshall.area

Język podstawowy
800 euro
Język komunikatywny
1150 euro
Język dobry
1250 euro
język bardzo dobry
1400 euro

1400 widziałam tylko przy własnej działalnosci gospodarczej.
12 września 2014 22:57
a ja mam 950e
12 września 2014 22:57 / 2 osobom podoba się ten post
Gosia 1234

1400 widziałam tylko przy własnej działalnosci gospodarczej.

Jak się dobrze potargujesz to bez działalności można dostać
 
12 września 2014 22:57 / 1 osobie podoba się ten post
agamor

nie wiem, nie znam się, ale jak rozmawiałam przez telefon z babką z agencji to mój język był komunikatywny, natomiast po przyjeździe tutaj stwierdziłam, że...........jest podstawowy hihihi i wyłaczyłam jedną gwiazdkę z profilu :), no cóż.... życie..., ale stawkę jak na pierwszy raz mam dobrą :)))))
 
 
ale jaki rozrzut między podstawowym a komunikatywnym