Jak to jest z tymi zarobkami?

12 października 2016 10:44 / 2 osobom podoba się ten post

Zostawiam sobie miejsce na komentarze firm, które zbiorę w najbliższym czasie.
Poniżej zostaną przeniesione wypowiedzi, które pojawiły się w opiniach jednej z firm.
Mam nadzieję raz na zawsze rozwiązać problem, który przewija się przez opinie od chyba początku istnienia tego forum.

... a że jestem laikiem w tych sprawach, tym bardziej temat mnie zainteresował.
Na początek dodam, że prowadzenie firmy, zatrudnianie ludzi, załatwianie pracy - to jest bardzo poważny i kosztowny obowiązek.
Powinniśmy zatem mieć więcej szacunku też do swoich pracodawców.
To nigdy nie działa w 1 stronę, wiem, ale ciągłe pisanie, że pracodawca jest "tym złym", a pracownik "tym poszkodowanym" - tak nie powinno być.

10 października 2016 09:53 / 1 osobie podoba się ten post
Dla poczatkującej- niespełna 1000 -z dobrym niemieckim!
10 października 2016 10:58 / 3 osobom podoba się ten post
pytajka

Dla poczatkującej- niespełna 1000 -z dobrym niemieckim!:zaklopotanie:

Te agencje co dają troche wiecej niz 1200 euro odprowadzają bardzo niskie składki. 1/8 etatu czy cos w tym stylu 
11 października 2016 20:31 / 2 osobom podoba się ten post
Witam! Przepraszam, a skąd wiesz ile agencja bierze od rodziny? Skoro każda opiekunka zarabia inaczej, to rodziny chyba też mają inne stawki w zależności od tego jaką opiekunkę zatrudnią.
11 października 2016 20:35 / 3 osobom podoba się ten post
Zuziek76

Witam! Przepraszam, a skąd wiesz ile agencja bierze od rodziny? Skoro każda opiekunka zarabia inaczej, to rodziny chyba też mają inne stawki w zależności od tego jaką opiekunkę zatrudnią.

Ano wie sie stąd ,że niektór rodziny pytają ile my zarabiamy i w odpowiedzi pokazuja swoje umowy.Raz była z firmy,która brała zaledwie 400euro od rodziny a ja 1200 a raz rodzina płaciła 2400 a dla mnie było 1150-obie umowy zostały mi pokazane przez rodziny,stan PDP i wymagania co do opiekunki obie firmy miały podobne.