Zachodniopomorskie 4

30 maja 2017 08:30 / 3 osobom podoba się ten post
30 maja 2017 10:00 / 2 osobom podoba się ten post
Witaj Mamuelko,dziękuję za kawkę i kwiatek,ode mnie uśmiechPodobny obraz
30 maja 2017 10:38 / 3 osobom podoba się ten post
W Rostocku druga burza w ciągu 2 godzin,świata nie widać :)
30 maja 2017 13:10 / 4 osobom podoba się ten post
Witajcie kobietki u mnie sie troszkę ochłodziło Pozdrawiam cieplutko i miłego , bezstresowego dnia zyczę
30 maja 2017 14:24
Joasia

Witajcie kobietki u mnie sie troszkę ochłodziło :-) Pozdrawiam cieplutko i miłego , bezstresowego dnia zyczę :-)

Witaj,uśmiechnij się...Podobny obraz
30 maja 2017 14:28 / 2 osobom podoba się ten post
opiekunkaa

W Rostocku druga burza w ciągu 2 godzin,świata nie widać :)

Witaj,kawka dla Ciebie...Znalezione obrazy dla zapytania smile gif animation
30 maja 2017 18:13 / 3 osobom podoba się ten post
Witajcie dziewczyny. W zachodniopomorskim były burze i to takie dość porządne, ale teraz póki co świeci słonko :)
30 maja 2017 18:46 / 2 osobom podoba się ten post
tina 100%

Witajcie dziewczyny. W zachodniopomorskim były burze i to takie dość porządne, ale teraz póki co świeci słonko :)

witaj,buziak ode mniePodobny obraz
30 maja 2017 21:35 / 1 osobie podoba się ten post
tina 100%

Witajcie dziewczyny. W zachodniopomorskim były burze i to takie dość porządne, ale teraz póki co świeci słonko :)

Tina chyba mieszkasz obok mnie !Corka tez mi mowiła ze jest burza i pada strasznie,to posłałam jej słonka troche
30 maja 2017 22:01 / 1 osobie podoba się ten post
Zakręcona Mamuela

Tina chyba mieszkasz obok mnie !Corka tez mi mowiła ze jest burza i pada strasznie,to posłałam jej słonka troche:-)

Jak ty mieszkasz gdzieś koło Dziwnówka to bym miała tak około 100 km do Ciebie. No, ale w końcu to nie jest jakaś odległość nie do pokonania :)
30 maja 2017 22:03 / 1 osobie podoba się ten post
tina 100%

Jak ty mieszkasz gdzieś koło Dziwnówka to bym miała tak około 100 km do Ciebie. No, ale w końcu to nie jest jakaś odległość nie do pokonania :)

Ja do Dziwnowka macos koło 40killometrow,mieszkam koło Goleniowa
30 maja 2017 22:05 / 1 osobie podoba się ten post
Zakręcona Mamuela

Ja do Dziwnowka macos koło 40killometrow,mieszkam koło Goleniowa:-)

Eee, to jeszcze bliżej :) 50-60 km :) Na oko tak :)
30 maja 2017 22:11 / 2 osobom podoba się ten post
tina 100%

Eee, to jeszcze bliżej :) 50-60 km :) Na oko tak :)

No to dlatego pogoda podobnaGdybys nie miała nic przeciwko to moze kiedys gdzies w połowie drogi na kawie bysmy sie spotkały,? Ale ja tez na razie zabiegana,a raczej zapracowana!
30 maja 2017 22:13 / 2 osobom podoba się ten post
Zakręcona Mamuela

No to dlatego pogoda podobna:-)Gdybys nie miała nic przeciwko to moze kiedys gdzies w połowie drogi na kawie bysmy sie spotkały,? Ale ja tez na razie zabiegana,a raczej zapracowana!

Nie mam nic przeciwko Mamuelko :) Mnie by w jaki weekend pasowało, oczywiście jak bedziesz w Polsce :)
Hehe , ale fajnie :)
30 maja 2017 22:18 / 2 osobom podoba się ten post
tina 100%

Nie mam nic przeciwko Mamuelko :) Mnie by w jaki weekend pasowało, oczywiście jak bedziesz w Polsce :)
Hehe , ale fajnie :)

Super moze mi sie uda ze dwa dni wczesniej zjechac tez bym chciała z Malgi sie spodkac poznałysmy sie w tamtym roku jak byłam krotko w Dziwnowie na wczasach,w tym roku jade do Gdanska z corcia
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności.