Prawo jazdy - potrzebne?

09 kwietnia 2017 10:04 / 4 osobom podoba się ten post
Wtedy kiedy zdawałam,egzamin składał sie z trzech części: teoria,plac manewrowy,jazda po mieście.Oczywiście aby dostać wymarzony dokument trzeba było zaliczyć wszystkie trzy części.Pierwsze dwie udało mi się za pierwszym razem,trzecią oblałam,na skrzyżowaniu ustawiłam się nie tak jak trzeba.Zdałam za drugim razem.
I jeżdżę szczęśliwie od 15 lat,przetestowałam kilka samochodów podopiecznych.I w De po raz pierwszy zetknęłam się z automatem.Lubię,aczkolwiek nie popadłam w zachwyt I mój prywatny samochód chyba zawsze " manualny " będzie.
09 kwietnia 2017 10:12 / 6 osobom podoba się ten post
Prawko zrobiłam w styczniu tego roku.
Robiłam kurs przyspieszony.
Zdałam za pierwszym razem
Nie taki diabeł straszny jak go malują.
09 kwietnia 2017 10:12 / 4 osobom podoba się ten post
To podobnie jak ja.Ze trzydzieści lat temu.Wtedy stresu nie było.Ponoć teraz jest ciężko,po kilkanaście razy ludziska zdają.
W sumie mało jeżdżę .
09 kwietnia 2017 10:18 / 2 osobom podoba się ten post
No coz nie posiadam i jakos miałm ochote ,ale jak pomysle ile oblewaja to mi sie odechciewa!
09 kwietnia 2017 10:47 / 1 osobie podoba się ten post
Oj to juz mi stuknelo 30-esci lat! jak prawo jazdy posiadam(pamietam, ze za pierwszym razem zdalam) i samochodem jezdze
09 kwietnia 2017 10:59 / 1 osobie podoba się ten post
ewa14

Prawko zrobiłam w styczniu tego roku.
Robiłam kurs przyspieszony.
Zdałam za pierwszym razem:-)
Nie taki diabeł straszny jak go malują.

Czy mogłabyś określić jak to przyspieszenie wyglądało? A dokładniej jak długo trwał cały przebieg kursu.
09 kwietnia 2017 11:05 / 5 osobom podoba się ten post
Prawko jazdy zrobiłam w 1997 r .zdałam za pierwszym razem ,jeszcze na :maluchu"i od tamtej pory jeżdże autem z małą przerwą. Nie wyobrażam sobie nie umieć jeżdzic samochodem. Uwielbiam to...
09 kwietnia 2017 11:11 / 6 osobom podoba się ten post
Nie mam i nie będę mieć po trochu z przyczyn ode mnie niezależnych