Diakoni - zachowanie wobec podopiecznej

04 stycznia 2013 11:31

Przychodzi diakoni do babci po operacji nogi po złamaniu i obcina strupy domowymi nożyczkami .Na moje pytanie co robi? odpowiada że tak trzeba .


 


Zmieniam tytuł wątku na bardziej pasujący do tematu. 

04 stycznia 2013 12:12
Zarty sobi stroisz... w sredniowieczu wiedziano... ze nalezy wyparzac instrumenty... zanim przystapi sie do zabiegu...
Steniu prowokujesz nas...<
31 października 2013 19:45 / 1 osobie podoba się ten post
A do mojego PDP przychodzi taka fajna pflegedienst, lubię ja bo jest wesoła. Taka trzpiotka, schwebią sobie z PDP do woli i chichrają podczas pielęgnacji. Ostatnio przykuśtykała, dosłownie !!! Miała laparoskopowo operację na pięcie ale zwolnienie dostała tylko na 1 dzień ;-/// Na pytanie skierowane do lekarki, czy zdaje sobie sprawę jaki typ pracy wykonuje - cisza. Wzięła urlop, bo noga ja jednak boli i nie da rady biegać do podopiecznych.
Przychodzi za nią mężczyzna. Matko kochana !!! Wszędzie zajrzy !! Tylko mój pokój jeszcze dziewiczy ;-))) Wkurza mnie okrutnie.
09 listopada 2013 18:22 / 1 osobie podoba się ten post
Mycha

A do mojego PDP przychodzi taka fajna pflegedienst, lubię ja bo jest wesoła. Taka trzpiotka, schwebią sobie z PDP do woli i chichrają podczas pielęgnacji. Ostatnio przykuśtykała, dosłownie !!! Miała laparoskopowo operację na pięcie ale zwolnienie dostała tylko na 1 dzień ;-/// Na pytanie skierowane do lekarki, czy zdaje sobie sprawę jaki typ pracy wykonuje - cisza. Wzięła urlop, bo noga ja jednak boli i nie da rady biegać do podopiecznych.
Przychodzi za nią mężczyzna. Matko kochana !!! Wszędzie zajrzy !! Tylko mój pokój jeszcze dziewiczy ;-))) Wkurza mnie okrutnie.

Zapytaj go, czego szuka? Czy coś zgubił, że szuka?
09 listopada 2013 18:48
A mojej 1 pdp lekarz z czerwonego krzyza na zywca wycinal niby martwa tkanke ze stopy i twierdzil ze ludzie z demenz nie czuja bolu,prawie zemdlalam
09 listopada 2013 18:49
amelka55

Zapytaj go, czego szuka? Czy coś zgubił, że szuka?

Nie lubię go, na samą myśl że mam z nim rozmawiać to jakoś tak mi się robi ;-////  Mało jest osób, których nie lubię. Zastanowie się. A on stara sie być miły, chyba mam jakieś uprzedzenia. Cholera wie, no nie lubię go i już. 
09 listopada 2013 19:36
Haneczka47

A mojej 1 pdp lekarz z czerwonego krzyza na zywca wycinal niby martwa tkanke ze stopy i twierdzil ze ludzie z demenz nie czuja bolu,prawie zemdlalam

No i to jest opieka niemiecka. Jak to nie czują, są jeszcze bardziej wyczuleni.Bynajmniej moja babcia::)
09 listopada 2013 19:52 / 1 osobie podoba się ten post
Mycha

Nie lubię go, na samą myśl że mam z nim rozmawiać to jakoś tak mi się robi ;-////  Mało jest osób, których nie lubię. Zastanowie się. A on stara sie być miły, chyba mam jakieś uprzedzenia. Cholera wie, no nie lubię go i już. 

Mi raz tak pflegedinst do mojego pokoju wlazla bez pytania,tak sobie weszla i gada-znaczy krzyczy,ja Jej odpowiedzialam ze rozumiem. ,Alez ja sie wqrwilam,pierdyknelam taka mine i takim tonem Jej odpowiedzialam (gdzie sa gumowe rekawiczki),ze sposcila glowe i wyszla.Na drugi dzien moj zimny wzrok doprowadzil do tego,ze teraz jak wchodzi do PDP,rak-cak oporzadzi i tyle Ja widzialam.Bardzo mnie to cieszy:)
09 listopada 2013 20:18 / 1 osobie podoba się ten post
Hogata,znam Cie tylko "z czytania",ale potrafie sobie taką akcję przez Ciebie przeprowadzoną wyobrazić:))))
09 listopada 2013 20:21 / 1 osobie podoba się ten post
wiewiorka

Hogata,znam Cie tylko "z czytania",ale potrafie sobie taką akcję przez Ciebie przeprowadzoną wyobrazić:))))

No i teraz to ja juz nie wiem-czy to dobrze -czy zle? Hahahahahahahaha:D:D:D:D
To ja taka przewidywalna?No musze nad soba popracowac:D:D:D:D:D
09 listopada 2013 20:26 / 1 osobie podoba się ten post
Alez pozostan taka,może nie to,że przewidywalna,ale jestes super,Nieraz czytanie Twoich postow pomagało mi się pozbierac.Sama nie należę do wesołków,ale uwielbiam takich ludzi.Zreszta na forum jest ich troche.I chwała Wam za to.Trzymać tak dalej!!!:)))
09 listopada 2013 20:40 / 1 osobie podoba się ten post
Ja nie lubię tych siostrzyczek z pflegedienst i już! Nie mam dobrego zdania o ich pracy - od organizacji po realizacje. Odnoszę się oczywiście do firmy, ktora obsługuje moją PDP. Przychodzą jak im się podoba - jednego dnia są o 9.30, następnego o 11, albo póżniej. Szarogęszą się, pokazują swoją wyższość - no może z paroma wyjątkami, bo niektóre dziewczyny są naprawdę w porządku.
 
Aktualna siostra przychodzi, zmieni rano pampersa z moją pomocą, raz w tygodniu przesortuje leki i gotowe. Żadnej pomocy przy myciu, zmiana prześcieradła z wielką łaską, pod warunkiem oczywiście, że ma czas. Worek z brudnym pampersem rzuci na środek pokoju.. i adios. O przepraszam.. jak ma dobry humor, to pomoże babcie na łóżku podciągnąć
 
Czasem jak przychodzi, to autentycznie mam ochotę na kawe wyjść Niech sobie sama przygotuje ręczniki, wodę, itp.
09 listopada 2013 21:09 / 3 osobom podoba się ten post
Haneczka47

A mojej 1 pdp lekarz z czerwonego krzyza na zywca wycinal niby martwa tkanke ze stopy i twierdzil ze ludzie z demenz nie czuja bolu,prawie zemdlalam

H....j!!
09 listopada 2013 21:14 / 2 osobom podoba się ten post
neta

Ja nie lubię tych siostrzyczek z pflegedienst i już! Nie mam dobrego zdania o ich pracy - od organizacji po realizacje. Odnoszę się oczywiście do firmy, ktora obsługuje moją PDP. Przychodzą jak im się podoba - jednego dnia są o 9.30, następnego o 11, albo póżniej. Szarogęszą się, pokazują swoją wyższość - no może z paroma wyjątkami, bo niektóre dziewczyny są naprawdę w porządku.
 
Aktualna siostra przychodzi, zmieni rano pampersa z moją pomocą, raz w tygodniu przesortuje leki i gotowe. Żadnej pomocy przy myciu, zmiana prześcieradła z wielką łaską, pod warunkiem oczywiście, że ma czas. Worek z brudnym pampersem rzuci na środek pokoju.. i adios. O przepraszam.. jak ma dobry humor, to pomoże babcie na łóżku podciągnąć :-)
 
Czasem jak przychodzi, to autentycznie mam ochotę na kawe wyjść :-) Niech sobie sama przygotuje ręczniki, wodę, itp.

To o ktorej przychodza tez mnie wkurza:(
W tygodniu kolo 9-11-tej,za to w sobote i niedziele 8.30,noz szlag mnie trafia:(
Teraz to ja juz je olewam,robie Swoje i w d...e to mam,jak jest niedziela ja najnormalniej w swiecie paraduje w szlafroku:)
Kiedys sie balam reakcji syna,moze nie balam,ale obawialam.Raz kiedys musial przyjsc o 8.00,ja juz ubrana,umalowan,a ten na mnie galy wywalil i pyta
-Ty co????????????????O ,ktorej wstajesz?Ja jakbym nie musial byc w biurze o 8.30,to w zyciu by tak nie wstawal..
 
Juz sie do pflegedinst przyzwyczailam,ale jak mnie ktos centralnie wqrwi,to czywiscie,odczuje moja obecnosc:)
09 listopada 2013 21:18
Haneczka47

A mojej 1 pdp lekarz z czerwonego krzyza na zywca wycinal niby martwa tkanke ze stopy i twierdzil ze ludzie z demenz nie czuja bolu,prawie zemdlalam

RZEZNIK:O:O:O:O:O:O  O Jesssuuuuuuuu:(
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności.