równouprawnienie w wykonywanych zawodach, ale co do uposażenia to juz nie ma równouprawnienia.Ja jestem z zawodu leśnikiem i to typowo męski zawód.Gdyby nie oburznie rodziny,ze ciągle siedzę w lesie,była bym teraz leśnikiem emerytem napewno z szumiastym wąsem.A lesie i tak przebywam ile tylko mogę i mam czas.
Konto Usunięte (Usunięty) Notice: Trying to get property of non-object in /home/users/opiekunki/public_html/dev.opiekunki24.pl/application/modules/Frontend/views/scripts/forum/components/single_post.phtml on line 68
Notice: Trying to get property of non-object in /home/users/opiekunki/public_html/dev.opiekunki24.pl/application/modules/Frontend/views/scripts/forum/components/single_post.phtml on line 71
28 marca 2013 16:46 / 1 osobie podoba się ten post
Termit w lesie to jak lis w kurniku.
Katastrofa!.
Diakonka (Usunięty)
28 marca 2013 18:08
termit!Jaki to piękny zawód! Już Cię widzę z tym sumiastym wąsem!
termit (Usunięty)
28 marca 2013 22:12
Termit w lesie to jak lis w kurniku.
Katastrofa!:-).
Termit zazdroszcze ja tez bym z lasu nie wychodzila piekna przyroda duzo drzew izieleni .....tam czuje sie taka spokojna ach duzo by pisac pozdrawiam
ach,spacery po lesie to nie to samo co żyć w symbiozie z nim obserwowac o bladym świcie ciągi słonek,albo w oparach mgły toki cietrzewi,siedzieć na ambonie i słuchać wilków jak się zwołują albo obserwować rykowiko jeleni.To ma się w sercu na całe życie i ja to mam.Jeśli ktoś posiedział w upalny dzień na ściułce w lesie i wdychał aromat rozgrzanego igliwia to zapamięta ten zapach i błogi nastrój, odpręzenie fizyczne i wróci tam.
mozah (Usunięty)
29 marca 2013 09:23