Mam 19 lat i chcę być opiekunką

15 maja 2013 21:57
Witam  :) Sytuacja rodzinna zmusiła mnie do poważnego przemyślenia pomysłu podjęcia pracy jako opiekunka. Wiem, że jestem za młoda i nie mam doświadczenia ( Chociaż przez 1,5 roku zajmowałam się chorą babcią ). Ze znajomością języka też u mnie ciężko, ale jeżeli pójdę na jakiś sensowny kurs dla opiekunek i przyswoję niezbędną podstawę języka, to czy mam szansę na znalezienie pracy? Bardzo mi na tym zależy i jestem zdeterminowana  żeby to osiągnąć, ale na każdym kroku słyszę, że jestem za młoda i sznse są zerowe...
 
Przepraszam za pomyłkę w temacie miało być JAKAKOLWIEK*  :)
15 maja 2013 22:01
e tam - coraz więcej Niemców potrzebuje opieki i jest ich więcej niż chętnych opiekunek, więc szanse na pewno są - na początek za mniejszą kasę i może jakiś cięższy przypadek, ale w końcu znajdziesz. Tak przynajmniej myślę.
15 maja 2013 22:06
Kontaktowałam się już z różnymi agencjami, ale zawsze słyszę, że muszę mieć skończone przynajmniej 24 lata. Nie bardzo wiem co mam w takiej sytuacji robić...
15 maja 2013 22:07
kochanie, próbuj, do opieki trafiają ludzie bez znajomości niemieckiego, dlaczego Tobie ma się nie udać, tylko dlatego, że jesteś za młoda? Przede wszystkim masz doświadczenie i to podkreślaj w rozmowach z firmami. Jeśli znasz angielski, Twoje szanse rosną, parę dni temu była oferta pracy w Niemczech dla osoby z komunikatywnym angielskim. Jak nauczysz się trochę niemieckiego, zostaw swoje cv na arbeltlandii, firmy zaczną same do Ciebie dzwonić.
15 maja 2013 22:08
A może prędzej załapałabyś się jako niania?Na opiekunke szansa pewnie jest ale takim młodym cięzko znależc pracę-Niemcy wolą starsze opiekunki.W prawie kazdej firmie piszą"powyżej 30lat"Przegladaj portale z ogloszeniami,dzwon do firm-Zblizaja sie wakacje ,mozesz sie zalapac :) powodzenia
15 maja 2013 22:08