Polska agencja nie płaci na czas

17 października 2013 12:06
Pomóżcie mi moja agencja nie wyplacila mi penscji na czas tj. do 15 tego miesiaca poniewaz jestem pirwszy raz w takiej sytuacji nie wiem co robic oni mowia ze wyslali i ze nie nato konto co trzeba a zszefem nie ma mozliwosci porozmawiac.
Prosze o rade jak to zalatwic .
17 października 2013 12:17 / 1 osobie podoba się ten post
Bananem ich :)
17 października 2013 12:17
Słuchaj, jak podałaś w firmie swój nr konta (ja np przy podpisywaniu umowy z firmą własnoręcznie wypełniłam druk z nr mojego konta i podpisałam) to nie ma, że się ktoś pomylił. Ciebie to nie obchodzi, dałaś nr konta ( a jesli już wcześniej na to konto Ci wypłatę wysyłali), to firma sama musi to załatwić. I to jak najszybciej....Zrób raban, tak Cie traktować nie mogą.........
17 października 2013 12:19 / 1 osobie podoba się ten post
barsza3

Pomóżcie mi moja agencja nie wyplacila mi penscji na czas tj. do 15 tego miesiaca poniewaz jestem pirwszy raz w takiej sytuacji nie wiem co robic oni mowia ze wyslali i ze nie nato konto co trzeba a zszefem nie ma mozliwosci porozmawiac.
Prosze o rade jak to zalatwic .

Jak masz przelewy w euraskach , to czasem idzie dłużej przelew.Po co dzwonic do szefa od razu ,dzwoń do panienek czy poszły przelewy.
17 października 2013 12:19 / 1 osobie podoba się ten post
Jak wysłali ,nawet na niby niewłasciwe konto to powinnas zażądać potwierdzenia przelewu na meila- ale czy takie potwierdzenie dostaniesz....To stałe praktyki wielu agencji-obracać pieniędzmi opiekunek.Mydlenie oczu-przeciez z pewnościa podałaś dobry nr konta.
17 października 2013 12:22
barsza3

Pomóżcie mi moja agencja nie wyplacila mi penscji na czas tj. do 15 tego miesiaca poniewaz jestem pirwszy raz w takiej sytuacji nie wiem co robic oni mowia ze wyslali i ze nie nato konto co trzeba a zszefem nie ma mozliwosci porozmawiac.
Prosze o rade jak to zalatwic .

Poproś,aby ci zrobili scan tego wysłanego na konto przelewu...i tam zobacz liczby i cyfry konta czy jest ok,jak nie to szukaj gdzie jest błąd...Miałam kiedyś własnie taki numer,bo córka babki źle wpisywała ( 3 razy mi przelew robiła) kod SWIFT i jeszcze coś tam,aż w końcu,bo długich perypetjach z firmą,która mnie wysłała ( firma twierdzi,że oni nie ingerują w przelewy miedzy nami,a oni swoją działkę dostali) dostałam pieniadze do ręki od córki z kwaśną miną...Przeprosin nie usłyszałam...Opóźnienie 3 tygodnie.
17 października 2013 12:22 / 3 osobom podoba się ten post
Kocham agencje za ściemnanie, po prostu mają u mnie same buziaki.Są naljepsi w ściemnianiu ,a jeśli chodzi juz o kasę czy załatwienie czegoś dla opiekunki ważnego to nie mają sobie równych
17 października 2013 12:28
kasia63

Jak wysłali ,nawet na niby niewłasciwe konto to powinnas zażądać potwierdzenia przelewu na meila- ale czy takie potwierdzenie dostaniesz....To stałe praktyki wielu agencji-obracać pieniędzmi opiekunek.Mydlenie oczu-przeciez z pewnościa podałaś dobry nr konta.

Kiedyś się pytałam w banku,czy w przypadku pomyłki pieniądze mogą sie zaksięgować na cudzym koncie.Odpowiedziano mi,że numery kont są tak skonstruowane,że nie ma takiej mozliwości,pieniądze wracają na konto nadawcy,albo wogóle przelew nie pójdzie,tak ,że wiadomo jest od razu.To samo jest z błędnym SWIFT-em.I to się sprawdza w praktyce.Córka babci probując wyslać mi przelew pomyliła SWIFT i w ogóle przelewu nie mogła dokonać,dopiero ,jak wszystko zostało wpisane poprawnie.Trzeba żądać potwierdzenia przelewu,bo wygląda na to,że w ogóle nie został wysłany.
Kiedyś również pomyliłam cyferki konta nadawcy robiąc przelew przez internet,no i program po prostu nie puścił mi tego przelewu,dopiero jak wszystko było ok.
17 października 2013 12:30
Już mi na to konto wysylali kase a w umowie jest ze do 15 kazdego miesiaca maja byc pieniadze raban juz zrobilam ale nic nie pomoglo a kasy jak nie bylo tak nie ma mowili ze dzis do 12-tej a jesli nie to co robic jestem w rozpaczy bo kredyty mnie goniaco robic?
17 października 2013 12:32
Tina - a ja sie spotkałam z przypadkiem kiedy kolezance pomyłkowo na jej własne konto ktos przelał 90tys zł!!!!!!Bank sie zorientował jakos i dzwonili do niej,ze to pomyłka i zeby nie korzystała z tej kasy:)Gdyby nie ten telefon nawet nie wiedziałaby ,że jest taka bogata przez 1 dzień...Czyli ,ze mozna sie pomylić ,ale w tym konkretnym przypadku jaki kolezanka wyżej opisuje ....watpie w pomyłkę....
17 października 2013 12:33
kasia63

Jak wysłali ,nawet na niby niewłasciwe konto to powinnas zażądać potwierdzenia przelewu na meila- ale czy takie potwierdzenie dostaniesz....To stałe praktyki wielu agencji-obracać pieniędzmi opiekunek.Mydlenie oczu-przeciez z pewnościa podałaś dobry nr konta.

tak jak Kasia napisala , popros o scan przelewu na meila .Mialam raz taka sytuacje ,nie odpuscilam dzwonilam do "upadlego". Wreszcie otrzymalam po trzech dniach . Nie pracuje juz z nimi ,zakonczylam wspolprace .Oszustom zero tolerancji.
17 października 2013 12:33
barsza3

Już mi na to konto wysylali kase a w umowie jest ze do 15 kazdego miesiaca maja byc pieniadze raban juz zrobilam ale nic nie pomoglo a kasy jak nie bylo tak nie ma mowili ze dzis do 12-tej a jesli nie to co robic jestem w rozpaczy bo kredyty mnie goniaco robic?

Skontaktuj się ze swoim bankiem , żeby wiedzieć w jakich godzinach sa księgowania wpływów na konto .I tylko cierpliwość CIĘ uratuje:))
17 października 2013 12:36
kasia63

Tina - a ja sie spotkałam z przypadkiem kiedy kolezance pomyłkowo na jej własne konto ktos przelał 90tys zł!!!!!!Bank sie zorientował jakos i dzwonili do niej,ze to pomyłka i zeby nie korzystała z tej kasy:)Gdyby nie ten telefon nawet nie wiedziałaby ,że jest taka bogata przez 1 dzień...Czyli ,ze mozna sie pomylić ,ale w tym konkretnym przypadku jaki kolezanka wyżej opisuje ....watpie w pomyłkę....

Ja też...
17 października 2013 21:26 / 2 osobom podoba się ten post
nawet jesli pomylili nr konta TO NIE JEST TWOJ PROBLEM , ty masz miec pieniadze na koncie a oni niech sobie szukaja gdzie i komu wyslali , jak panienka raz zaplaci to pozniej bedzie bardziej uwazac ,powinnas zazadac ustawowych odsetek
17 października 2013 21:50 / 1 osobie podoba się ten post
Doszału doprowadza mnie taka beztroska w temacie terminowej wypłaty!!Kazdy ma przecież jakieś terminowe zobowiązania-opłaty,kredyty itp.Nie wyobrażam sobie ,żebym na kase czekac musiała i tak sie denerwowała.Tylko raz z firma pracowałam ,ale na temat kasy złego słowa nie moge powiedziec-zawsze na czas a nawet wczesniej.Na poczatku miałam nawet taka sytuacje "na wczoraj",i szefowa firmy ze swoich mi do PL wysłała ,żebym mogła właśnie kredyt terminowo spłacić-czyli jak widac mozna wszystko załatwić przy odrobinie dobrej woli:)
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności.