17 października 2013 12:28
kasia63Jak wysłali ,nawet na niby niewłasciwe konto to powinnas zażądać potwierdzenia przelewu na meila- ale czy takie potwierdzenie dostaniesz....To stałe praktyki wielu agencji-obracać pieniędzmi opiekunek.Mydlenie oczu-przeciez z pewnościa podałaś dobry nr konta.
Kiedyś się pytałam w banku,czy w przypadku pomyłki pieniądze mogą sie zaksięgować na cudzym koncie.Odpowiedziano mi,że numery kont są tak skonstruowane,że nie ma takiej mozliwości,pieniądze wracają na konto nadawcy,albo wogóle przelew nie pójdzie,tak ,że wiadomo jest od razu.To samo jest z błędnym SWIFT-em.I to się sprawdza w praktyce.Córka babci probując wyslać mi przelew pomyliła SWIFT i w ogóle przelewu nie mogła dokonać,dopiero ,jak wszystko zostało wpisane poprawnie.Trzeba żądać potwierdzenia przelewu,bo wygląda na to,że w ogóle nie został wysłany.
Kiedyś również pomyliłam cyferki konta nadawcy robiąc przelew przez internet,no i program po prostu nie puścił mi tego przelewu,dopiero jak wszystko było ok.