WhatsApp

10 września 2015 10:31 / 2 osobom podoba się ten post
Chcialam sie zapytac,czy ktos uzywa aplikacji na telefonie WhatsApp ?
Wlasnie sobie ja zainstalowalam,zeby miec staly kontakt nie tylko z rodzina ,ale i ze znajomymi ,ktorzy ja posiadaja ??. Podobno zdaje egzamin,ale znam opinie jednej osoby,Moze cos,ktos ,prosze
10 września 2015 10:42 / 2 osobom podoba się ten post
Mój smartfon "odmawia" przyjęcia tej aplikacji. Coś tam piszę o braku kompatybilności, nie znam się. A też chciałam sobie założyć.
10 września 2015 10:43 / 4 osobom podoba się ten post
ja uzywam tej aplikacji i jestem zadowolona
10 września 2015 10:46 / 4 osobom podoba się ten post
magdzie

Chcialam sie zapytac,czy ktos uzywa aplikacji na telefonie WhatsApp ?
Wlasnie sobie ja zainstalowalam,zeby miec staly kontakt nie tylko z rodzina ,ale i ze znajomymi ,ktorzy ja posiadaja ??. Podobno zdaje egzamin,ale znam opinie jednej osoby,Moze cos,ktos ,prosze

Magdzie ja i moja rodzina mamy.
Super sprawa, można pisać, zdjęcia wysyłać jak ktoś ma nowszego smartfona to też rozmawiać, wszystko za darmo.
Ja z moimi rozmawiam kiedy jestem w DE:)))
10 września 2015 10:51 / 4 osobom podoba się ten post
WSTENGA

Mój smartfon "odmawia" przyjęcia tej aplikacji. Coś tam piszę o braku kompatybilności, nie znam się. A też chciałam sobie założyć.

Zmienilam telefon z windows na andriod ,gdyz na tym pierwszym nie moglam nic zrobic.
Moja kolezanka dzwoni po calym swiecie.
Za pierwszy rok 0 oplat,w drugim roku 0,99 dolara .
No nic wyprobuje i zobacze 
Jak zdaje egzamin to namawiam na to,bo do tej pory cos kiedys slyszalam ,ale za bardzo mnie no nie interesowalo.
10 września 2015 11:00 / 2 osobom podoba się ten post
O rany, jaka ja zacofana, nie wiem o czym gadacie ale chce to mieć.
Może jakieś szczegóły doczytam, czytać umiem ...............
10 września 2015 11:06 / 4 osobom podoba się ten post
Gosiap

O rany, jaka ja zacofana, nie wiem o czym gadacie ale chce to mieć.