Jak zacząć pierwszą pracę?

09 lutego 2018 20:32 / 6 osobom podoba się ten post
Witam. Jestem tu nowa. Jestem po kursie j.niemieckiego i mam ukończona szkole opiekun medyczny. Obecnie pracuje w Polsce za byle jakie pieniądze w przemyśle ciężkim na 3 zmiany. Chce spróbować jako opiekunka w DE. Z językiem radze sobie ok. Mam wiele obaw. Poza tym wydarzenia w moim życiu spowodowały że mam mało wiary w swoje umiejętności i boję się. Nikt nie chce mnie wesprzeć tylko ciągle kłody pod nogami. Tracę już wiarę w lepsze jutro. Proszę Was doświadczeni opiekunowie i pytam jak to było u Was. Dziękuję i przepraszam że zawracam głowę swoją osobą. Serdecznie wszystkich pozdrawiam. 
09 lutego 2018 20:43 / 2 osobom podoba się ten post
Dusia1978

Witam. Jestem tu nowa. Jestem po kursie j.niemieckiego i mam ukończona szkole opiekun medyczny. Obecnie pracuje w Polsce za byle jakie pieniądze w przemyśle ciężkim na 3 zmiany. Chce spróbować jako opiekunka w DE. Z językiem radze sobie ok. Mam wiele obaw. Poza tym wydarzenia w moim życiu spowodowały że mam mało wiary w swoje umiejętności i boję się. Nikt nie chce mnie wesprzeć tylko ciągle kłody pod nogami. Tracę już wiarę w lepsze jutro. Proszę Was doświadczeni opiekunowie i pytam jak to było u Was. Dziękuję i przepraszam że zawracam głowę swoją osobą. Serdecznie wszystkich pozdrawiam. :aniolki:

Dusia , z tego co napisałaś, to nie wiadomo od czego zacząć, ale może tak po kolei. Poza obawami dotycżącymi tej pracy ,w opiece, masz u siebie taką sytuację, że możesz w każdej chwili wyjechać ?
09 lutego 2018 20:49 / 6 osobom podoba się ten post