Pierwsza opiekunka w domu podopiecznego

22 lutego 2018 14:13
Okazało się, że będę prawdopodobnie pierwszą opiekunką w miejscu, do którego jadę (kiedy poprosiłam o telefon do zmienniczki, usłyszałam, że tam nie ma nikogo, przynajmniej z tej firmy). Wcześniej było pytanie, czy chcę internet, bo nie ma (oczywiście!). To też przemawia za tym, że nikogo nie było.
Pracowałam krótko i nie mam doświadczenia. Na pewno bedą jakieś ustalenia ze mną, na co zwrócić uwagę?
Bardzo proszę o podzielenie się swoimi doświadczeniami. Jutro lub pojutrze jadę...
 
 
22 lutego 2018 14:37 / 1 osobie podoba się ten post
O i ja też poproszę o wskazówki przed pierwszym wyjazdem. Dziękuję i pozdrawiam.
22 lutego 2018 14:44 / 3 osobom podoba się ten post
Werska

Okazało się, że będę prawdopodobnie pierwszą opiekunką w miejscu, do którego jadę (kiedy poprosiłam o telefon do zmienniczki, usłyszałam, że tam nie ma nikogo, przynajmniej z tej firmy). Wcześniej było pytanie, czy chcę internet, bo nie ma (oczywiście!). To też przemawia za tym, że nikogo nie było.
Pracowałam krótko i nie mam doświadczenia. Na pewno bedą jakieś ustalenia ze mną, na co zwrócić uwagę?
Bardzo proszę o podzielenie się swoimi doświadczeniami. Jutro lub pojutrze jadę...
 
 

Zacznij od obowiązków dobre wrażenie to podstawa, budżet domowy, ile na jedzenie , sposób rozliczania się , prawa też masz przerwy, kiedy, kto Ciebie zastępuje, czy można pdp zostawić samego.powodzenia
22 lutego 2018 14:53 / 3 osobom podoba się ten post
Dusia1978

O i ja też poproszę o wskazówki przed pierwszym wyjazdem. Dziękuję i pozdrawiam.:przytul aniola:

Poczytaj na forum.O ile pamietam to jest taki temat.
Warto mieć też przy sobie parę groszy w razie "W" Nie koniecznie trzeba zabierać całą szafę ciuchów,warto przemyśleć co ci bedzie potrzebne.
22 lutego 2018 14:53 / 1 osobie podoba się ten post
22 lutego 2018 15:47 / 10 osobom podoba się ten post