Kim jestesmy z zawodu?

13 października 2013 11:19 / 6 osobom podoba się ten post
Wszystkie jestesmy teraz opiekunami osob starszych, ale kazdy z nas posiada jakis zawod wyuczony, ile macie z nim wspolnego? Ja z zawodu jestem Sprzedawca, ale w zawodzie przepracowalam jedynie tyle ile wymagala praktyka szkolna czyli 3 lata z przerwami na nauke : ) Nawet nie odebralam swiadectwa ukonczenia szkoly bo zamiast na rozdaniu swiadectw siedzialam w autobusie ktory wiozl mnie do pracy do Niemiec. W Niemczech nauczylam sie florystyki i z 10 letnim doswiadczeniem wrocilam do Polski. W Maju zeszlego roku wrocilam do szkoly i napisalam mature, teraz pracuje jako opiekunka ale jest to chwilowa przygoda "dla pieniedzy", mysle o studiach. A jak to wyglada u Was?
13 października 2013 11:34 / 4 osobom podoba się ten post
Świetny temat ;) Naskrobię coś jedną ręką-przepraszam za błędy,ale ciężko lewą ręką pisać-ja tam jak koleżanka,skończyłam szkołę średnią z dyplomem w ręku i zawodem wyuczonym-technik chemik o specjalności technologia ceramiki,nigdy w tym zawodzie nie pracowałam,miałam praktyki w 5 klasie technikum całe 3 miesiące w różnych zakładach m.in w Bolesławcu (do dziś mam to miasto w pięknych wspomnieniach),na maturę nie poszłam,bo oprócz mnie 3 młodszych braci,a kasy brak na opłaty i inne zachcianki,więc znalazłam pracę na granicy polsko-niemieckiej i zaczęłam pracować i poznawać smak pieniadzy i trochę język niemiecki.Za pierwsze pieniądze kupiłam dla najmłodszego brata dres 'HONDA' taki jak wtedy był szałem dla dziecka w podstawówce,zrobiłam zakupy full wypas dla rodziców...

W międzyczasie 13 lat zwiedziłam i znalazłam swoje miejsce na ziemi na południu Europy,tam jest mój raj na ziemi...

Długo potem,bo 3 lata temu,zaczęła się moja przygoda jako opiekunka osób starszych...
13 października 2013 11:36 / 6 osobom podoba się ten post