Produkcja filmu fabularnego - Karol Starnawski, Joanna Rybus

11 stycznia 2015 14:29 / 3 osobom podoba się ten post
Witam,
 
Nazywam się Karol Starnawski. Jestem studentem Reżyserii filmowej i telewizyjnej w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi. Obecnie jestem na 5-tym roku. Kończę swój film dyplomowy.
 
Wspólnie z producentką - Joanną Rybus, jesteśmy w trakcie przygotowań pracy nad pełnometrażowym filmem fabularnym pod roboczym tytułem "Taras z widokiem na Alpy". Projekt filmu jest obecnie rozwijany w ramach kursu "producenci kreatywni" w Mistrzowskiej Szkole Filmowej Andrzeja Wajdy w Warszawie.
 
W tym czasie jesteśmy na pierwszym etapie pracy nad scenariuszem filmu, czyli tzw dokumentacji. Poszukujemy osób, które pracują bądź pracowały w charakterze opiekunki osób starszych w Niemczech, lub Austrii. Pragniemy spotkać się z chętnymi osobami, które chciałyby nam opowiedzieć o swoich historiach związanych z pracą u osób starszych. Praca opiekunki jest bardzo specyficzna i trudna. Chcielibyśmy zdobyć jak najwięcej informacji na temat takiej pracy, aby móc rzetelnie pracować nad scenariuszem filmu.
 
Film będzie fikcyjną opowieścią jednej fikcyjnej bohaterki w wieku ok. 50-ciu lat. W filmie nie pojawią się żadne prawdziwe nazwiska. Film nie będzie też utworem biograficznym, a jedynie kompilacją wielu różnych historii, które będą składać się w jedną, fikcyjną historię przedstawioną w filmie.
 
Zainteresowane osoby, które chciałyby się z nami spotkać i porozmawiać proszę kontaktować się drogą mailową na podane niżej adresy:
 
Karol Starnawski (reżyser): (usunięto ze względów bezpieczeństwa)
Joanna Rybus (producent): (usunięto ze względów bezpieczeństwa)
11 stycznia 2015 14:32
Starnawski

Witam,