Rozwiązywanie problemów - na pamiątkę!

09 stycznia 2012 12:45 / 1 osobie podoba się ten post

Własnie się wybieram i dowiedziałam się od osoby, którą jadę zmienić, ze w rodzinie występują problemy na linii podopieczna - jej syn - opiekunka. Macie jakieś pomysły jak się zachować w takich chwilach? Rozumiem asertywnośc itd. ale może coś jeszcze? To mój drugi wyjazd, może ktoś coś doradzi z własnego doświadczenia, bo teoria teorią , a ja nie jestem żadną negocjatorką i tak. 


Z góry dziękuję za odpowiedzi!

09 stycznia 2012 13:21
Ja wlasnie jechalam tu i tez sie dowiedzialam juz na miejscu ze niby corka ktora tu mieszka pietro wyzej bardzo sie wtraca w gotowanie .w podawanie lekow bo jak pisalam wszystko tu jest ekologiczne jedza tylko wazywa no oszczedzaja tak jak wszedzie w niemczechDruga corka jest lekazem i to ona dzieli leki zapisuje je ponoc jedna do drugiej sie miala wtracac ale jestem tu juz miesiac i co sie okazuje rodzina jest ok robieto co musze siostry sa bardzo za soba i za matka do niczego sie nie wtracaja i to byly tylko prozne slowa poprzedniej zmienniczki a byla tu dwa tygodnie tylko i dodam ze byla nie wporzadku do mie Wpierw bym to sprawdzila a potem negocjacje przeprowadzila w firmie co masz robic ,Moze bedzie ok
09 stycznia 2012 14:20
Spytaj dokładnie każdego z czym ma problem i przedyskutuj jak go rozwiązać żeby wilk był syty i owca cała.
05 lutego 2012 20:13
Nie do końca. Syn opiekunki który sprawiał pewne problemy został już spacyfikowany przez drugiego syna i córkę.
05 lutego 2012 21:09 / 1 osobie podoba się ten post
No andrea podoba mi sie to ,fajne zalatwienie sprawy pozdrawiam
16 lutego 2012 21:36
ale go Andrea załatwiłaś :) tak trzymać ;)
02 października 2014 23:35
Mam dziwny problem z komórką/na kartę w Orange/Na stronie,w necie mam dostepne środki 142zł,po telefonie do BOK to sie potwierdza a jak wykonałam rozmowe to pokazuje sie ,że pozostało tylko 42zł,tak jakby telefon"nie widział " ,że jest 100zł wiecej...Mieliście takie coś?Pan w BOK posprawdzał wszystko i nie potrafił mi wytłumaczyć dlaczego tak sie dzieje.... Dziwne.
03 października 2014 00:22
Mnie w 'orendziu' nie pokazują się środki z konta promocyjnego, tylko na internecie je widzę, a na tel nie, może to samo masz? ;)
03 października 2014 07:25
nianta

Mnie w 'orendziu' nie pokazują się środki z konta promocyjnego, tylko na internecie je widzę, a na tel nie, może to samo masz? ;)

Mi sie pokazują,od początku mm tak ustawione -tyle,że sie pokazuje jakby o stówkę mniej :)Na telefonie, bo na necie jest własciwa kwota...
01 lutego 2015 15:33 / 3 osobom podoba się ten post
Bardzo głupia sytuacja...
 
Ale moim zdaniem nie powinna Ciebie prosić o załatwienie tej sprawy. Ja grzecznie ale stanowczo bym odmówiła.
01 lutego 2015 15:33
Bardzo głupia sytuacja...   Ale moim zdaniem nie powinna Ciebie prosić o załatwienie tej sprawy. Ja grzecznie ale stanowczo bym odmówiła.
 
Dwa razy mi sie posłało :(((( Nie chcę usuwać,bo temat znów sie zagrzebie... Sorki.
01 lutego 2015 15:43 / 3 osobom podoba się ten post
No to podwójnie głupia sprawa......
 
A jaki masz teraz kontakt ze zmienniczką?
Jesli ok,to może zadzwoń do niej,ale nie z prośbą zwrócenia tego "sprzętu",ale w formie "anegdoty" przedstaw jej sytuację,zeby była świadoma,co się może wydarzyć.
01 lutego 2015 15:51 / 4 osobom podoba się ten post
Dzwon do zmienniczki i pytaj sie ,wyjasniaj sprawe,bo Ty tam tez jestes a na czole nie masz napisane ze to Ty nie wzielas.A ten pan co duzo je ,on tego nie mogl gwizdnac,?? gacie zabral to i moze to .
01 lutego 2015 16:11 / 4 osobom podoba się ten post
moim zdaniem  sprawa powinna trafic do agencji ...................nie dosc ze pozyczyla kas to jeszcze zabrala jakies rzeczy
01 lutego 2015 16:22 / 8 osobom podoba się ten post
No, to naczelna zasada - demencyjni pacjenci z dobroci serca, szcze - cos ofiaruja, a pozniej wychodzi smrodek. Ja mysle, ze corka nie chce wlasnie smrodu robic oficjalnego, dlatego Ciebie poprosila o "wybadanie" sprawy. Glupio, ale moze lepiej, jak Ty zapytasz, niz pojdzie oficjalna droga ??
Portal używa cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką cookies.