29 marca 2015 22:44 / 1 osobie podoba się ten post
slonecznieDziewczyny, ale niestety stwierdzam, że nasza firma potrafi długo zwlekać z przesłaniem niektórych dokumentów czy informacji. Ja osobiście z niektórymi sprawami musiałam się kilkukrotnie przypominać, a przecież to jest praca tych ludzi. Czy widział kto, żeby pdp musiał prosić opiekunkę kilka razy o zrobienie obiadu? Robimy to od razu, bo wiemy, że to nasz obowiązek. Szkoda, że wy nie zostałyście poinformowane o tak ważnych rzeczach jak skąpstwo pdp czy brak netu. Wystarczyłaby informacja-wiedziałybyście na co się piszecie. Szkoda, bo taka postawa firmy wobec opiekunek zraża mnie do niej, tak samo jak to, że muszę się przypominać z ważnymi dla mnie rzeczami-nie zawsze, to prawda, ale w połowie przypadków.
Agrafko-odpisałam ci w innym wątku, jeszcze nie jestem na nowej stelli, nie wiem też jak tam z netem będzie:(.
No coz, ale i tak nie jest chyba zle, jak na razie wszystko zgodnie z oferta, a ten internet to tez mowili na poczatku ze bedzie stick, tylko ja nie dopytalam posrednika na ile czasu on jest, napisalam do firmy mieli sie dowiedziec, ale milcza, jesli te 5 gb na caly wyjazd to za malo niestety, dlatego jak bede dzwonic w tyg to sie przypomne :)