07 kwietnia 2017 13:56 / 2 osobom podoba się ten post
Podziel się opinią na temat firmy Probetreuung Proprofit z Olsztyna, www.probetreuung.eu
13 kwietnia 2017 16:25
Witajcie,jestem opiekunką od 6 lat.
Taka firma jak PROBETREUUNG.DE to najgorsza z najgorszych,nie troszczą się o pracowników,kłamią,są niewypłacalni,uważajcie nie podpisujcie z nimi umowy!!!!!
13 kwietnia 2017 16:27 / 8 osobom podoba się ten post
Nie wiem czy to oczernianie firmy czy opinia. Ale chyba raczej oczernianie. W opinii piszemy bardzie rzeczowo co i jak. Może uzupełnisz swój profil i jeszcze raz napiszesz o co chodzi.
13 kwietnia 2017 18:18 / 5 osobom podoba się ten post
Ja bardzo lubię negatywne opinie ale nie typu "Zośka jest głupia i ma wszy w głowie". Konkrety przede wszystkim. To poważny topik.
13 kwietnia 2017 18:47 / 6 osobom podoba się ten post
Pracuję od roku z tę firmą i jeszcze mi się nie zdarzyło abym nie otrzymała pensji na czas. Dziwny ten post.
14 kwietnia 2017 05:28
zxcvbnm

Witajcie,jestem opiekunką od 6 lat.
Taka firma jak PROBETREUUNG.DE to najgorsza z najgorszych,nie troszczą się o pracowników,kłamią,są niewypłacalni,uważajcie nie podpisujcie z nimi umowy!!!!!

Ale czemu ??
Mają ładną stronkę nawet. 
14 kwietnia 2017 10:45 / 1 osobie podoba się ten post
knor co z tego,że strona ładna.
Wysyłają na miejsca pracy nie informują w jakim stanie pacjnt ile osób w domu,okaże się często,że to co mają w opisie zupełnie nie koliduje z rzeczywistośćią,Jeżeli są problemy na stelli,nie ma się do kogo zwrócić nie pomogą,nawet telefonów nie odbierają,kobieta ,która zajmuje się wypłatami to może skończyła dwie klasy szkoły podstawowej,nie wypłaca sumy w całośći ciągle się trzeba upominać o resztę pieniędzy.
14 kwietnia 2017 17:08 / 2 osobom podoba się ten post
Bijcie tę pianę dalej, to bezów wystarczy dla całego forum 
14 kwietnia 2017 17:26 / 2 osobom podoba się ten post