Na wyjeździe #10

22 czerwca 2014 20:25 / 2 osobom podoba się ten post
wichurra

Czyli płaci się abonament wskazany na ulotce, a do tego jeszcze tą opłatę za łącze, jeżeli nie ma się telefonu stacjonarnego tak?
Jeżeli ma się telefon stacjonarny, to już za utrzymanie łącza płacić nie trzeba?

Jak ma się telefon to płacisz abonament. Jak nie masz to za utrzymanie łącza. Warto się popytać czy jest to dodatkowy koszt czy jakoś ujęty w pakiecie.   To o czym pisze Siwa to i tak ogólnie rzecz biorąc ma się nijak, bo nawet jak masz numer VoIP (interenetowe połączenia telef które tepsa oferuje w Funpacku i dlatego za darmo można dzwonić po Europie i świecie) to za utrzymanie łącza (kabla) płaci się zawsze (dodatkowo lub w pakiecie właśnie).
 
Sorry Siwa - doczytałam Twojego posta - mówisz to samo co ja tylko innymi słowami. Źle zrozumialam :) Przepraszam. :)))
22 czerwca 2014 20:28
wichurra

Czuję się normalnie przytłoczona tym wszystkim:(

Jest też w Polsce darmowy internet o czym mało kto wie, już nie pamiętam jak długo bedzie darmowy. Sama posiadam taką kartę areo2, dla zainteresowanych, do doczytania. W mojej miejscowości jeszcze niedawno nie miał zasięgu teraz już łapie.
22 czerwca 2014 20:28 / 2 osobom podoba się ten post
Witam z Polski (chwilowo) i pozdrawiam wszystkich!
22 czerwca 2014 20:32
opiekun_Janusz

Witam z Polski (chwilowo) i pozdrawiam wszystkich!

Dzien dobry - mam do Ciebie sprawe,ale nie chce pisac na forum:)
22 czerwca 2014 20:33 / 1 osobie podoba się ten post
wichurra

A co to jest ten telefon internetowy?
Rozumiem, że nie masz stacjonarnego telefonu tak?
I musisz w takim razie płacić za to "utrzymanie łącza"?
Co musiałaś mieć, żeby Internet chodził? 

To jest też telefon stacjonarny,tylko tak jak Neostrada i telewizja wszystko jest podłączone do jednego ustrojstwa-takiej skrzynki zwanej Livebox.Cały zestaw albo kurier dostarczy,albo odbierasz w salonie.Technicy,aby aktywować usługę muszą skonfigurować linię telefoniczną,to jest bezpłatna usługa.Liveboxa podłącza i konfiguruje się samemu,mozna zamówić pomoc techniczną,ale to jest już płatne.Acha,w Funpacku dają jeszcze dekoder ,no i wszystko żeby ten dekoder podłączyć.Płącę za utrzymanie łącza i tak ,przed chwilą sprawdzilam-29 zł.Acha,musiałam kupić aparat telefoniczny z funkcją wybierania tonowego,ale teraz kazdy ma taką funkcję.
 
22 czerwca 2014 20:43
tina 100%

To jest też telefon stacjonarny,tylko tak jak Neostrada i telewizja wszystko jest podłączone do jednego ustrojstwa-takiej skrzynki zwanej Livebox.Cały zestaw albo kurier dostarczy,albo odbierasz w salonie.Technicy,aby aktywować usługę muszą skonfigurować linię telefoniczną,to jest bezpłatna usługa.Liveboxa podłącza i konfiguruje się samemu,mozna zamówić pomoc techniczną,ale to jest już płatne.Acha,w Funpacku dają jeszcze dekoder ,no i wszystko żeby ten dekoder podłączyć.Płącę za utrzymanie łącza i tak ,przed chwilą sprawdzilam-29 zł.Acha,musiałam kupić aparat telefoniczny z funkcją wybierania tonowego,ale teraz kazdy ma taką funkcję.
 

A wiesz, że wcale nie musisz mieć liveboxa? I nie musisz płacić za niego 10zł/mc?
Dowiedz się w na infolinii jak to zrobić. :)
 
 
22 czerwca 2014 20:46
lena7

Jak ma się telefon to płacisz abonament. Jak nie masz to za utrzymanie łącza. Warto się popytać czy jest to dodatkowy koszt czy jakoś ujęty w pakiecie.   To o czym pisze Siwa to i tak ogólnie rzecz biorąc ma się nijak, bo nawet jak masz numer VoIP (interenetowe połączenia telef które tepsa oferuje w Funpacku i dlatego za darmo można dzwonić po Europie i świecie) to za utrzymanie łącza (kabla) płaci się zawsze (dodatkowo lub w pakiecie właśnie).
 
Sorry Siwa - doczytałam Twojego posta - mówisz to samo co ja tylko innymi słowami. Źle zrozumialam :) Przepraszam. :)))

moze zla sie wyrazilam chodzilo mi o to ze za rozmowy telefoniczne dodatkowo nie placisz;placisz tylko za lacze i internet a w pakiecie masz Voip
22 czerwca 2014 20:46
Uważajcie też na to, na jaki transfer podpisujecie umowę. Z regóły proponują 2 Mb/s ,-musi strasznie, natomias kwestia jest taka, że ta prędkość musi działać praktycznie wszędzie, konsultant mówi, 'zawsze można zwiększyć transfer' , np. 50Mb/s ale gdyby nie działał , wrócicie do 10- bo przecież funkcjonowało, w związku z tym tracicie możliwość reklamacji, czy zerwania umowy, jak podpisujecie to zacznijcie przynajmniej od 20Mb/s :)
22 czerwca 2014 20:51 / 1 osobie podoba się ten post
lena7

A wiesz, że wcale nie musisz mieć liveboxa? I nie musisz płacić za niego 10zł/mc?
Dowiedz się w na infolinii jak to zrobić. :)
 
 

No.ale za to musiałabym mieć inny "kombajn",który pełniłby funkcję routera,obsługiwał telefon i telewizję.Ten się dobrze sprawuje,więc chyba przeboleję tę dychę miesięcznie:)Musze mieć takie ustrojstwo,bo oprócz stacjonarnego komputera,jeszcze chodzą dwa laptopy przez wifi,telefon też potrzebny,no tu chyba i tak nic bym nie wymyśliła:)
22 czerwca 2014 20:55
siwa

moze zla sie wyrazilam chodzilo mi o to ze za rozmowy telefoniczne dodatkowo nie placisz;placisz tylko za lacze i internet a w pakiecie masz Voip

Tak dokłądnie jest :)
22 czerwca 2014 20:56
nianta

Uważajcie też na to, na jaki transfer podpisujecie umowę. Z regóły proponują 2 Mb/s ,-musi strasznie, natomias kwestia jest taka, że ta prędkość musi działać praktycznie wszędzie, konsultant mówi, 'zawsze można zwiększyć transfer' , np. 50Mb/s ale gdyby nie działał , wrócicie do 10- bo przecież funkcjonowało, w związku z tym tracicie możliwość reklamacji, czy zerwania umowy, jak podpisujecie to zacznijcie przynajmniej od 20Mb/s :)

Nie wiem jaki miałam przy Neostradzie, ale tutaj u dziadka mam 10Mb/s i to w zupełności mi starcza. Internet chodzi szybko, ściąga się też w rozsądnych granicach, tak samo z wysyłaniem danych. 
22 czerwca 2014 20:57 / 1 osobie podoba się ten post
nianta

Uważajcie też na to, na jaki transfer podpisujecie umowę. Z regóły proponują 2 Mb/s ,-musi strasznie, natomias kwestia jest taka, że ta prędkość musi działać praktycznie wszędzie, konsultant mówi, 'zawsze można zwiększyć transfer' , np. 50Mb/s ale gdyby nie działał , wrócicie do 10- bo przecież funkcjonowało, w związku z tym tracicie możliwość reklamacji, czy zerwania umowy, jak podpisujecie to zacznijcie przynajmniej od 20Mb/s :)

Mam umowę podpisaną na 10MB/s i tyle mam ,sprawdzałam.Wystarczy mi ,wszystko elegancko śmiga.Jeżeli ktoś chce więcej,to najpierw sprawdzają,czy warunki techniczne na to pozwalają,tzn.przepustowość łącza.
22 czerwca 2014 21:07
Tak, jako konsultant też miałam sprawdzać przepustowość na mapie zasięgu, ale jednocześnie miałam zaznaczone żeby nie proponować klientowi więcej niż 10 Mb/s
22 czerwca 2014 21:08
siwa

za lacze zawsze placisz bo musisz miec internet a telefon internetowy jest za darmo,tak samo jak skyp tylko mozesz wszedzie dzwonic

Co do telefonu,też trzeba wybrać taryfę.Własnie dlatego ,że mam "plan międzynarodowy"to mogę dzwonić po całej Europie.Stała opłata za to jest wliczana do abonamentu.Mi w sumie to wszystko dało 104 zł.
22 czerwca 2014 21:23
nianta

Tak, jako konsultant też miałam sprawdzać przepustowość na mapie zasięgu, ale jednocześnie miałam zaznaczone żeby nie proponować klientowi więcej niż 10 Mb/s

Bo cena ta sama:)